Sambungan Kebahagiaan

40K 105 2
                                    

Hari hari ku di penuhi dengan kegembiraan dan kebagiaan. Tidak pernah sekalipun kesedihan timbul dalam hidup ku. Ayah dan paksu begitu menyayangi ku, begitu juga aku. Biarpun man tak mampu memenuhi tuntutan batin ku namun aku tak pernah kesal, keran aku tahu ayah dan paksu akan memenuhi tuntutan nafsu ku. Ayah dan paksu tidak pernah mengecewakan ku. Mereka akan sentiasa memastikan aku mencapai klimaks sekurang kurangnya tiga kali setiap kali berzina. Begitu juga dengan nafkah zahir ku, sentiasa dipenuhi walaupun tanpa ku pinta.
    Hari itu seperti biasa aku kekedai paksu untuk berkerja.
Aku-su.. Esok su tak dapat turun.
Paksu-nape ju?
Aku-esok ju balik lewat sikit. Ada
         perjumpaan kelab sukan.
Paksu-takpe la ju. Esok ju cuti je lah.
            Ju.. Dah dua hari su tak bagi kat
            ju kan?
Aku-nak buat cam mane, orang tak
         nak bagi.
Kata ku dengan nada nerajuk.
Paksu-bukan su tak nak bagi,
            Cuma su sibuk sikit uruskan
            Perniagaan su ni.jangan la
            Merajuk.
Sambil paksu menarik lembut tangan ku masuk ke bilik pejabatnya.
Aku-takde la merajuk.. Kataku
Paksu mengunci pintu dan mula mencium ku.pak su berusaha meransang nafsu ku. Dan ahirnya aku tewas. Aku melayan paksu dengan penuh gairah dan dengan penuh kepuasan. Setiap pancutan air mani paksu ditujukan kepantat ku kecuali pancutan ketiga pancutan penghabisan disemai di rahim ku.
Setelah puas kami kembali keluar macam biasa.man sedikitpun tidak menaruh syak wasangka terhadap perbuatan kami.dia tidak menyedari kekasih hatinya telah dikongkek oleh jantan lain.walaupun sudah disetubuhi pagi tadi oleh ayah, namun aku tetap bernafsu melayan bapak saudara ku sendiri.

perjalanan hidup ku. Where stories live. Discover now