Ad: Date SPY
Takma Ad:Crystal(Kristal)
Fire Holder
D.T:05/12/2002
Yaş:18Aile
Anne:Yaşıyor
Baba:Yaşıyor
Kardeş:KayıpYetenekler
1. Hızlı refleksler2. Yumrukları ile Çok iyi Dövüşebilse de Bıçak Tercih Eder
3. Rakibinin Zihnine Girebilir
4. 53 Km/S hızda koşabilir
5. Ateşe Dayanıklı ve Kendini Yakabilir
6. Kendini Yüzlerce Küçük Kristal parçasına dönüştürebilir.
7. Vücudunda büyük bir yara olsa bile iyileşmesi 6 hafta kadar sürer
9. Kurbanının zihnine girdiğinde yapacaklarının sınırı yoktur... En büyük kabusuyla yüzleştirebilir... Yada gerçeklik algısını bozabilir...
Kullandığı Silahlar:
Phantom isminde bir bıçağı vardır.Sevdiği Şeyler
1. Dolaşmak
2. Kitap Okumak
3. Alkoliktir
4. Boş zamanında Bıçağını biler ve ona bakım yapar
5. Sigara bağımlısı olmasa da kafasına göre içerSEVDİĞİ KİŞİLER
1. Jeff-Jane The Killer(Kavgalarını anlamsız buluyor)
2. Ticci Toby
3. Puppeteer
4. Offenderman
5. Slenderman
6. Ben Drowned
8. Masky
9. LiuSEVMEDİĞİ KİŞİLER
Pek yoktur ve çoğu katile nötr tavır sergiler.
(Serkan hariç Serkan bir oç)Hakkında birkaç bilgi;
1. Ana isimli sıradan bir insana aşık fakat söyleyemiyor.
2. Canlı olmadığını bilse de yalnızlıktan bıçağıyla konuşuyor.
3. 2 Yıl önce (10/09/2018) Masky ile bir banka soygununda 600.000 bin $ çaldılar fakat paranın sadece 300.000 $'ını alıp geri kalanı yaktılar ve çektikleri videonun kasetini polis merkezinin önüne bıraktılar.
4. Bıçağını özel olarak eskiden bir demirci olan K.P.'ya yaptırdı. Bıçağın asla kaybolmayan bir zehri var fakat bu zehrin panzehirini sadece Date ve K.P. biliyor.
5. Hiç ilişkiye girmedi.
6. Arkasından konuşulmasına asla dayanamıyor.
7. Her pazartesi normal bir insan gibi şehirde dolaşıyor. Bunun sayesinde içinde az da olsa bir insaniyet kalmasını hedefliyor çünkü sevdiği kız sıradan bir insan.
8. Kristal formunda çok kalması durumunda iç organları ağır hasar görür.
9. Bıçağı Phantom'un cansız olduğu doğrudur fakat garip bir şekilde Alter Ego'su bıçağın içinde sıkışmıştır.
10. Alkole karşı büyük bir direnci vardır... Sarhoş olması için çok fazla içmesi gerekir...