1 Bölüm

2.3K 60 35
                                    

Adım Zehra 17 yaşındayım
Annem adı zahide
Babamın adı cemil
İki abim var
Fırat
Ferdi
Bir kız kardeşim var Elif
Fırat abim evli bir de
kızı var adı
Ela 1 yaşında
Ferdi
Abim bekar
Bu gunler çok deşmiş
Bizmle eskisi gibi
Sohpt etmiyor.

Uyandığındım da
Elif hala uyuyordu Ben de mutfakta anneme yardım etmeye gitti gittim annemle birlikte kahvaltı hazırladık abi yenge kahvaltı ya geldi yine Ferdi abi yoktu.

babam kızmaya başladı
Nerede bu çocuk Hanım her sabah bizimle Kahvaltı yapmıyor ne yidiğ ne içtiği bellidir,
Ne konuşması bellidir bir şeyler çeviriyor bu çocuk haberin olsun dedi.

annem Vallahi beyi Ben de geçen gece odasına gittim Bir derdin varsa söyle oğlum dedim
Yok bir şey dedi ama dediğin gibi bir şeyler dönüyor Hiç eskisi gibi değil kafası dağınık abisin sözünü bil dinlemiyor"

Fırat abi kunştu üzgünüm Baba dedi artık ben karışmıyorum Ben ne desem sen bana karışamazsın ağabeylik görevi Bana sökmez diyor.

babam silerek sofrada kaldı Annem yalvararak lütfen Bey kahvaltı yap Takma kafana geçer gençtir kafası toparlar dedi.

baba ya Başımıza bir getirirse
bizim başımıza bela getirirse ne yapcaz
Hanım Akşam gelince haberim olsun Bi konuşayım Derdi nedir bu oğlanın dedi evde çıkıp gitti.

benden le elif te kahvaltı yapıp oynamaya gidecektik annem ağlmya başladı.
Fırat abi yern den kalkıp annemin başlatıp öptü Üzülme anne
Ferdi bu bilmiyor musun
yine hatasını anlayıp özür dilemesini Bilir "

Ya oğlum büyük bir hata yaparsa ya Özür telafi etmezse ne yaparız dedi"

Ayşe yenge Anne sen boşa üzüyorsun Ferdi bu ne yapabilir ki çok şükür Bizimkiler büyük hatalar yapmaz deyip annemi teselli etti için.

Ben size Elif'in kahvaltısı yedirme ile uğraşıyordum .

MARDİN GÜZEL YARİ.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin