Zehra beni asla affetmeyecek biliyorum affetmeyi hak etmiyorum çocuklarım için eşim için bir şansım olması gerekiyor.
"Alo reşita ben Çınar'a yarın bütün aşireti toplayın çünkü benim büyük bir konuşma yapma ya gerekiyormu dedi.
reşita Demir'in babası,
acaba Yine ne oldu diye düşündüdu,akşam bütün ağlara arayıp konuştu tek tek hepsini demir'ın babasının konağına topraklar,
Ağam neden bizi çağırdınız Hayırdır,
ne oluyor, çınar ağam,"Ben Demir'in evlenmesine karar vermiştim
Şimdi de bu kararı kaldırmak istiyorum Demir evlenmesine gerek kalmadı.
dediği zaman
bütün ağlar gözleriyle heyrt kıldı,
Hayırdır ne yani oyun mu, bu evlilik, Çınar'a.Çınar'a sinirledi kararıyla Ben evliliği Onayla dım dedi
Şimdi.Demir evlenmesini istiyorum Çünkü Demir'in karısı bulundu.
Üstelik karısı tek değil iki tane çocuğu varmış dedi.
bütün ağlar fıstık fıstık Konuşurken Çınar'a elini masaya vurdun zaten ağlar Benim ağzımda bir kere söz çıkar, Uyuyanlar Yaşar, uyumayanlar mezar gider,
biliyorsunuz ben demire büyük bir söz verdim,
bu düğün olmayacak Ve bu konu burada kapanacak,
gelinin babası da burada heyer bir itirazı varsa
buyur sun gelsin."gelinin babası çağırdı o kadar korkuyor du ki ,
yok ağam Estağfurullah senin sözün de söz olurmu dedi.Demir Ne yaptın ne Konuştun yengm le Hayri oğlum beni gördü hemen kovdu Eğer sen gitmezsen dedi ben giderim burda olursa, giderim dedi.
Ben de korktum gitmesin diye çıkıp geldim,
"ne yapacağım Zafer yardım et lütfen.Tamam sakin ol.
Zehra abla bu ne halde neden yine ağlamışsın sorma yaren çok kötü unuttun sandım hala onu sevdiğimi ve koşup sarılmak istediğim.
Ama onunla hasta bir ara gelemem ne zaman görsem ortadaki hali gözümün önüne geliyor artık bir kopsun istiyorum boşanma davası açacağım böyle artık olmaz.
Bak Zehra abla Her insan hata yapar, belki Demirağ da yapmıştır bir kere Affetmek Allah'a mahsustur,
Hem sen ayrı o ayrı çocuklarda üzülür bence bir şans daha ver ama böyle kolay verme, Süründür, yaptın pşmanet hatasını, bedeni ağrı ödesin, ödemiştir de yine de.
Haklısın ama ben haketmedim Onları yaren, kafam çok karışık bir tarafta Aşk bir tarafta çocuklar bir tarafta aldatma Ben ona affetsem de onunla aynı yatağa giremem çünkü her girdiğimde başka bir kadınla paylaştığını hatırlarım.
Tamam öyle yap ama o kadar da uzatma Zehra abla çocuklarınız var Birgün şaşırır O da şaşırmıştır bu işler Güldür eminim ki o çocuklarla Öyle biter sonuçtur ki artık değil farklı bir kadına zaten artık selam bile vermez.
Tamam da ben onu Kovdum artık korkuda buralara gelmez.
"sen merak etme Zehra abla Ben bir yolunu bulup ayarlarım Sen yeter ki çocukların için bir şans daha ver eşine,
" Demir le konuştun sonra restorana geldim hiçbir şey olmamış gibi,
Zehra yenge de Yaren'i konuştun gördüm Selam verip yanlarına gittim, yareni gördüm zaman banana bir şey ler oluyor değişik oluyor sanki havalarda uçuyormuş gibi oluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZEL YARİ.
Literatura FemininaBu hikayeyi içimden gelerek yazıyorum bir hayat gerçeleştıryorum diyelim, nasıl ne olduğunu ben de bilmiyorum ama inşallah güzel olur ve inşallah güzel yorumlar ve destek alırım kitabından Çünkü hayal ettiğim kitabı yazacağım bir aşkın hikayesi ac...