32 Bölüm

198 10 2
                                    

"Içeri girdim de ev halkı ne yapacağını şaşırmışlardı beni Baş üstüne taşıyacak seviyordu   o kadar heyecanlanıyorlardı ki koltukta geçip oturdum çocuklarım halalarını kucağımdaydı, Demir içeriye girince çocuklar yanıma geldi babam nerede dedi, elim Demire üzatım orda dediğim zaman çoşark baba deyip boynuna sarıldılar  herkes ağladı onlar, Demir hüg hüngür ağlamaya başladı kızm babasın gözdeki yaşı sildi ağlm baba bak seni bulduk dedi. Demir öpmeye başladı sevçten ağlıyorum prensesim dedi.

özlemiştim her yeri özlemiştim. "Demir Salonu gelindi gözyaşı hep döküyordu ilk kez onu böyle  görüyordum o Sart o Demir ağa  o bana acı çektireceksin sanki yok olmuş herkes emir ver  gittimiş yerine duygusal bir gelmiş,

Çınar ağa kunuştu Zehra  gitti oda Demir ile konuş hazır Ben buradayken dedi.

yavaş adımlarla Madenlerde yürüdüm Yürürken çok Anılarım hatırladım
zorla getirdim eve sonra aşık olduğum sonra Aldatıldım her şey gözümün önüne geliyordu Demir önünde kapıyı açtı ben içeriye  girince kapıyı kapattı boynuma atıp  bana sarıldı.

"hiçbir şey yapma dim dik durdum.

" özür dilerim sana onca yaşattığım acı  için özür dilerim aşkım senin değerini bilmediğim için özür dilerim Sensiz Meğer ben ölöyüm  Nefsime  yenik düştüm Şeytana uydum Affet Beni dediği zaman.

" gelri çekildim   gözyaşlarımı tutamıyorum,  Ben burada çocuklarım için geldim affetmeni gelince bana biraz zaman vereceksin Hadi olmuyor.

" tamam sen yereki  yanımda ol Ne zaman istersen o zaman Affet Yeter ki nefesin duya biliyim    Yeter ki yanımda olduğunu göreyim her şeye razıyım, ayaklarımı dibine de çekip ben çok pişmanım ama senden sonra yıkıldım beni anla Mardin Güzelim,
Her insan hata yapar Tamam benim kahta'dan daha çok ama ben dersimi aldım,

bir kere Sarıl Bana affetmezsen de Sarı.
"bütün gücümü toplayıp Ben de yanına oturdum on  sarıldım yıllarca ona olan aşkım tekrar canlandı Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu, kokusunu özlemiştim Başımı göğsüne koyduğum yeri özlemiştim.

" bir iki saat böyle sarılıp ağlamıştık kalktık O kadar korkuyorduk yine onu bırakıp giyeceğimi ben bsyoa giderken benimle geldi,

Ne yapıyorsun dedim  yüzümü yıkayacağım dedim.

" olsun olsun aşkım ben de geleyim yüzünü benim yanımda yaka Tamam dedim Ben yüzümü yıkarken oda  beni izledi.

" sonra odaya geçtim hep oturduğum yerde oturdu Baktım yine ağladı,

ne oldu dedim bu yer Çoktandır sahipsiz di

Sen geldiği için emin ol ki o da benden daha Sviniyor dedi.

bir an güldüm o bir  koltuk ne anlar ki sahibinde dedim.

" Sen burada olmadığı için ben nasıl çürümüşse Bütün eşyalar da aynı benim gibi Sensiz bu odanın Işık sönmüştü karanlıkların içindeydik,
Ama senin gelişin bu odayı da aydınlatı  dedi.

Demirel birlikte odada çıktık aşağa indik herkes bizm gözlerimiz bakıyordu ,
Çınar ağa güldü tamdır ozman ben gideyim dedi Reşat ağa teşekkür etti,

Demir ona sahip teşekkür ederim ağam senin sayende ayleme kavuştum ağam dedi.

Karın  üzme aylen sahibi çık bak bu son şansın dedi Demir de evet başın sağladı.

Ben yatıyordum  telefonum çaldı telefonu arayan ya yaren di  birden heyecanlandım Alo Efendim dedim,

Alo  Zafer Bey sen misin,

"Evet benim Ne oldu Yarın iyi misiniz.

Hiç iyi değilim Zafer Bey Zehra ile Çocuklar yok belki haberiniz vardır diye seni aradım.

öyle deyince korkuyla panikle  Ne yapacağım bilmedim  yataktan fırladım Ne diyorsun Nasıl yok.

" yok vallah baktım eşlarn almış kapıyı kitleyp gittimiş.

bilmiyorum ki  Elbise falan da bırakmış kapıyı da kitlemiş gitmiş Tamam.

" bekle geliyorum tedaş'ı bir şekilde   Yüzümü yıkayıp üstümü  giyp  hızlı adımlar  merdiven lerde indim.   annem oğlum ne oluyor Dur anne dur şimdi hiç konşama   Gelince sana her şeyi anlatırım dedim evde çıktım.

" telefona sarılıp Demir'i aradı bir iki defa çaldı  Alo  Demir dedim Efendim Zafer iyi misin Demir Hiç olmadığım kadar," "ben sana bir şey söylecem ama sakın ol.

" ne oldu Zafer?

Zehra yenge gitmiş ya şaka yapmıyorum Çok ciddiyim Yaren  sabah aradı kapıyı kilitlemiş  gittimiş  sakin ol zafer Zehra evine geri döndü nediceğme şaşırdım  Gözlerim doldu Nasıl yani Zehra Yenge yanında mı.

Evet şimdi aşağıda annem lerle oturuyor 
Zafer Bugün dünyanın en mutlu insanı benim kardeşim önce Allah'a sonra sana  teşekkür ederim  Allah'ın izniyle eşime ve çocuklarım eve geldi.

Tamam oğlum İnsan bir haber verir Ben de delirdim  gitti sandım.

kusura bakma kardeşim o kadar heyecanlıydım Bir de sen aklıma gelmedi, eve gelince konuşuruz Tamam.

hemen geri döndüm Yarene neredesin  restorana kapının önündeyim Tamam ben yanına geliyorum,

Zafer Zehra nereye gitmiş olabiliri  Korkulacak bir şey yok demiri gitmişler,

Ne affetmiş mi Vallahi ben de senin gibi Bilmiyorum ki.

gel istersen birlikte gidip bakalım  Tamam bekle hemen geliyorum dedi.

O kadar heyecanlıydı ki onun yanındayken ona olan aşkım Her gün biraz daha biliyordu ama ona söylemiyorum Çünkü daha yeni. 😍😁

MARDİN GÜZEL YARİ.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin