21 Bölüm

415 15 6
                                    

"Bana demire bir şeyler  olmuştu aşk desem bilmiyorum ben onu Görmeden duramıyorum o  beni görmeden dayanmaz  düşünüyordum da   geçmiş iz  iyice eskide kal Dı yeni evli iki çift gibiyiz,

hayatımız bazen kavga da oluyordu bazen gülerek bazen ağlara geçiyordu  ama artık alışmıştım ona artık o nerede Ben de orada her şeyi unutmuştuk sanki ne için evlendiğimizi unuttuk  ne için geldimide, Demir kalsa Zaten hiç eskiden bahsetme diyor,

günler öyle güzel geçmişteki aylar geçmişti evlilik çok iyi geldi gibi davranıyorum

Ama içimde  biraz bir yerde korku vardı ya bu aşk bir yerde top lursa diye korkuyordum, Demire söyledim O da bunu söylerdi.

"Ben öldükten sonra Mardin güzeli o zaman olur dedi.

" Cemal her şekilde demiri Zehra'ya ulaşmak istiyordu ama her Kapı kapalıydı,

Demir de  fıratla bir oldu cemal arıyorlar ama hiç bir yerde yok.

Cemal dese birtulu  onlara ulaşamıyorum du

derken Bugün Antalya'da Bir Haber Geldi demire büyük bir iş çıkmış İstanbul'da

Cemalin  da  amacı        bu iş fırsatı değerlendirip,

DemirinYokluğunda Zehra ya yaklaşmak olacak.

"Demir akşam evine gelince ailesiyle sohbete konuştu benim yarın İstanbul'a gitmem lazım bir ay işim var orada bir ay sonra dönerim dedi Zehra'nın gözleri düştü,

" nerede çıktı gidişi  hep işi Madem ne olurdu  için de kunuştu.

"Demir Zehranın yüzün düştünü farketi,
ben de gitmek istemiyorum ama gitmezsem  İstanbul'daki şirketleri Mardin şirketleri çok para zararı olur   2 şirketi birleştirirsem  hiç sıkıntı yaşamadan Hem millet için hem bizim için güzel geçer dedi.

Demir Zehra millet için ses çıkartmazdı  diyeceğini biliyordu.

kayınpederi haklısın Oğlum  başkanı çocuklar bir iki ay kalıp Ya gidip çalışır sen de bir ay içinde gelirsin.

"annesini Senin gözün arkada kalmasın eşin  Bu evin kızı dır Demir   biliyorum annem ama yine de Zehra  önce Allah'a sonra size emanet   Kardeşleri gülp  Sen merak etme abi yengemizi Bir dediği iki etmeyi  emin olabilirsin.

O gece üzüntü ve sevgi le  Akşam yemeği yemişlerdi herkes odaları çekilen ve Zehra Demir de odalarına geldi Demir zehiraya sarılıp Biliyorum güzelim ama mecburum gitmem lazım.

"Zehra  neden burada halet  etmiyorsun da oraya gidiyorsun.

" Ben de burada halletmek istedim ama işte olmadı Hem sen de biraz beni özlemiş olursun Her gün önündeyim  beni sevmiyorsun gibi Gelin bana.

"Zehra Demir boynuna sarılıp seni görmediğim günler bulacak gibiyim.

" Demir artık biliyorum Ben de seni görmediğim zaman nefesim kesiliyor ama mecburum ekmek parası.

Bu gece sabaha kadar konuşmuşlar Hiç uymuamışlar   hatta Demir bizim bir çocuğumuz olsun diye Zehra'yı ikna etmeye  çalıştımış  ama o gece sabaha kadar İkisi de gözle tutmadı sabaha karşı İkisi de uykuya kaldırmış

"zehir uyandığı zaman saat 8.30 falandı Zehra Demirn çantası akşam hazırladığı Hiçbir sıkıntısı yoktu. Demir kalkıp karısı ile Güzel bir duş alıp üstünü değiştirip kahvaltı indiler kahvaltıda   kimi üzgün kimin neşeli  ama Zehra'nın yüzü hiç gülmüyor du.

Demir herkese vedalaşıp kapının önünde karısını unu geçirirken   karısına  sarıldı üzülürsen ben de üzülüyorum beni bekle geleceğim Ben olmadan da sakın evde dışarı çıkma Cemalettin Neyi nerede olduğu bilmiyoruz hani kimse bilmez Onun için evde dışarıya adını atma  gelince gezeriz.

Zehra Demire  söz verdi Sen gelmeden adamım   dışarıya atmıyacam  Sen gelene kadar Ama sen ilgili bir şeyler ters duyarsa bir daha bu yüzü göremezsin.

"Demir güldü 2 çiftiniz ağlayarak vedalştılar ve  ayrılmışlardı Demir ilk kez arkanda bir şeyler bıraktığını farkediyordu  bu durumu fark etti iki defa karına sarılıp gözleri doldu  sanki askere gidiyormuş gibi karısını hiç ayrılmak istemiyordu.

Zehra dese ilk kez böyle hissediyordu ağlayarak Gözyaşını durduramıyor du. Demir karısının  gözyaşlarını görünce onu ne kadar sevdiğini fark etti arabaya binen Demir havaalanına  Uçağa binip İstanbul'a gitti.

Her şey gayet güzel gidiyordu Bu gece de bir yoktun yatak Zehra'ya kabus gibi geldi Zehra'ya  Bir sağa bir sola dönüp duruyordu

Oykusu  gelmeyecek yastığını alıp görümcelerinin odasına gitti  kapıyı tıkladı Kızlar abiniz yok diye oda üstüme üstüme geliyor yanınızda  yatabilir miyim abiniz Yok ya oda üstüme üstüme geliyor.

"kızlar gülerek Tabii ki yenge abim gelene kadar bizimle kalabilirsin der Zehra görmcelern  odasında yatarken.

Demir de ilks  Zehra yalnız ve oymıyordu  Zehranın çalın gerimşti on sarılıp uyacaktı.

MARDİN GÜZEL YARİ.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin