•|2|•

944 34 43
                                    

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆

Cóż tak więc ciężko mi powiedzieć kiedy się do zaczęło, ale zawsze jakby tak lubiłam spędzać czas w lesie czy gdzieś w parku, ogólnie lubiłam jeździć na wieś chociaż rzadko  się do zdarzało, bo mieszkam w mieście, a na wsi mieszka tylko mój kuzyn i babcia ( ̄³ ̄) Do księżyca co prawda mnie bardzo nie ciągnęło tak jak do matki natury, ale zawsze sprawdzałam w kalendarzu jaka jest obecna faza księżyca i lubiłam na niego patrzeć. No i w tym roku gdy nudziłam się w nocy podczas kwarantanny to natrafiłam na tik toku na pewną początkująca czarownica (niestety nie pamiętam jej nazwy, a już nie korzystam z tik toka 。:゚(;´∩';)゚:。)  która nagrywała o takiej tematyce filmiki. Poleciła kanał Paranormalia i zajrzałam tam. Wtedy zaczęłam ciągle oglądać jej filmiki tak mnie to fascynowało i w ogóle, że postanowiłam, że sama zacznę się w to zagłębiać i może praktykować. Co prawda nie jestem pewna czy jestem czarownica z krwi, ale dla mnie ważne jest, że dobrze czuje się zajmując się magią ( ꈍᴗꈍ)ㄏJeśli chodzi o religie Wicca to usłyszałam o niej także u Paranormali (Polecam serdecznie jej kanał( ◜‿◝ )♡) i to też mnie zafascynowało. Ogólnie nigdy nie ciągnęło mnie do chrześcijaństwa, zawsze wydawało mi się to nudne i te wszystkie zakazy, i nakazy. Na moje szczęście moi rodzice nie są religijni, że tak to nazwę i akceptują moje zainteresowania, a moja mama szczególnie mnie w tym wspiera, bo sama wierzy w takie rzeczy.  Ogólnie nie chce tu urazić żadnych chrześcijan, bo mi nie przeszkadza to w co kto wierzy, sama mam kilku znajomych o tej wierze więc bez żadnych spin (´-﹏-';) O no i zapomniałam wspomnieć, że moja babcia również interesuje się trochę takimi rzeczami, głównie ziołami, ale stawia także tarota. No więc chyba to cała moja ,,historia", przepraszam, że tak trochę niechlujnie napisane, ale pisze to w nocy i chce mi się spać, ale mam nadzieję, że nie ma kompletnej tragedii (~_~;) No, ale dobrze z mojej strony to tyle tak więc miłego dnia lub nocy (っ˘з(˘⌣˘ )

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆

A wy jakiej jesteście wiary? →

Będę je jednak zadawać, bo po prostu tak ( ´◡‿ゝ◡')

°|ᴡɪᴛᴄʜ'ꜱ ᴅɪᴀʀʏ|° - pamiętnik czarownicy~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz