•|3|•

800 31 49
                                    

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆    Tak więc dziś porozmawiamy o tym czego mogą się uczyć baby witch, wtym ja ( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ ) 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆
    Tak więc dziś porozmawiamy o tym czego mogą się uczyć baby witch, w
tym ja ( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ ) 

1. Historia Czarownic

Tak! O historii czarownic nie można zapominać, jest ona bardzo ważna w czarostwie, tym bardziej, że czarownice dawniej były jak wiemy o wiele gorzej traktowane niż teraz i to bardzo! Spalane na stosach, torturowane i to nie tylko kobiety padały ofiarą posądzania o czary.

2. Medytacja

Oczywiście to pewnie wie większość osób, ale warto o tym wspomnieć. Medytacja to bardzo ważna rzecz jeśli chodzi o rozwijanie sie duchowo. Nie tylko z tego powodu warto medytować. Gdy jest się zestresowanym warto trochę pomedytować by się uspokoić i zrelaksować.

3. Wiara

Oczywiście nie trzeba łączyć czarostwa z wiarą, ale jest to moim zdaniem bardzo ciekawa sprawa. Idealnym przykładem  ,, Religi Czarownic" jest Wicca, ale pamiętajmy, że każda wiedźma może wierzyć w co chce, to tylko przykład, a o Wicca opowiem więcej w innym rozdziale.

4. Podróże Astralne

Z tego co słyszałam jest to odpowiednie dla baby witch, ale nie znam się zbyt na tym, więc dużo o tym nie powiem. Gdy się więcej dowiem na pewno napiszę o tym coś, ale na razie to tylko tyle z mojej strony o tym.

5. Zjednocz się z naturą

Powinnam o tym wspomnieć na samym początku, bo jest to bardzo ważne i chyba najważniejsze. By zjednoczyć się z naturą wystarczy medytacja na świeżym powietrzu, spacery do lasów/parków. Ważne są także 4 żywioły - ogień, woda, powietrze i ziemia.
- Kontakt z żywiołem ognia zapewni ci medytacja przy świecach (tylko pamiętajcie ogień może być niebezpieczny i by zabezpieczyć czymś świece!!!) Jeśli masz możliwość można rozpalić ognisko, oczywiście trzeba uważać!
- jeśli chodzi o wodę to polecam kąpiele rytualne, można także medytować przy zbiornikach wody, takich jak strumień, jeziorko itp. (Z woda także trzeba uważać!)
- kontakt z powietrzem zapewni ci palenie kadzideł i medytowanie z nimi.
- została nam ziemia więc jeśli chcesz się z nią zjednoczyć to chodź często na spacery do lasu w których będziesz mógł chodzić boso, medytuj tam itp.

W mojej książce przeczytałam także, że jeśli brakuje nam jakiegoś żywiołu można zrobić dla niego ołtarzyk, ale o tym kiedy indziej

6. Księga Cieni

Oczywiście opowiem o tym też więcej, ale księga cieni to przede wszystkim magiczny dziennik, w którym możesz zapisywać zdobyta wiedzę, zaklęcia, odczucia, sny.

7. Alfabet Czarownic (Runy)

Runy to bardzo ciekawa i pożyteczna rzecz. Można używać ich do zaklęć i rytuałów, oraz ogólnie je po prostu znać.

8. Minerały

Co prawda nie każda czarownica musi zajmować się magią kryształów, ale można chociaż wiedzieć jakie dany kryształ ma właściwości.

9.  Fazy Księżyca

Celebrowanie faz księżyca, to też zalicza się do czarostwa, ale o fazach księżyca opowiem kiedy indziej.

10. Spell  Jars

Spell Jars to słoiczki w różnymi ziołami/minerałami  w środku które mają nas zazwyczaj chronić lub coś przyciągać.

11. Woda Księżycowa

Woda Księżycowa właściwe należy do celebrowania księżyca. Tak w skrócie woda Księżycowa to po prostu woda w szklanym pojemniku wystawiona na światło księżyca często z dodanymi do siebie jakimiś składnikami.

12. Własna ścieżka

Większość czarownic wybiera jaka dziedziną magii będzie się zajmować, jest dużo typów czarownic i można je łączyć, podam tutaj kilka z nich, ale więcej opowiem kiedy indziej.
- Green witch
- Kitchen witch
- Cosmic witch
- Divination  witch
- Sea witch
- Crystal witch

13. Znaki zodiaku

Warto zapoznać się ze swoimi znakami zodiaku ponieważ są one ważne. Jak pewnie wiemy znaki zodiaku mają do siebie przypisane cechy itp., ale nie oznacza to, że u każdego z nas się to sprawdza.

14. Magia świec i kolorów

Magia świec jest bardzo powiązana z magią kolorów, ponieważ gdy palimy załóżmy świece intencyjną by przyciągnęła do nas miłość warto użyć koloru różowego, w sensie żeby świeca była różowa.

Tak więc ode mnie na dzisiaj na tyle ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡ jakby coś to co tu napisałam do nie wszystkie rzeczy którymi może się zajmować baby witch, w razie czego można pisać w komentarzach o czym zapomniałam ෆ╹ .̮ ╹ෆ Miłego dnia lub nocy!! (っ˘з(˘⌣˘ )

P.S. przepraszam za błędy 。:゚(;´∩';)゚:。

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆

Jeśli zajmujecie się czarostwem to skąd się o nim dowiedzieliście? →



°|ᴡɪᴛᴄʜ'ꜱ ᴅɪᴀʀʏ|° - pamiętnik czarownicy~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz