•|5|•

956 24 8
                                    

Źródło: Instagram ,,czarownica_bez_miotły" i internet

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Źródło: Instagram ,,czarownica_bez_miotły" i internet

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆ 
Dobrze tak więc na prośbę pewnej osóbki dzisiaj porozmawiamy o amuletach i talizmanach (~ ̄³ ̄)~ Także amulet to nie to samo co talizman, ponieważ amulet ma od nas coś odpychać, a talizman przyciągać. Oba przedmioty mogą mieć te samą formę. Najpopularniejszą jest chyba wisiorek. Po za tym mogą to być też runy, sygile (nie wiem jak odmieniać (・–・;)) lub po prostu biżuteria.

Do amuletów i talizmanów można użyć liczb, ziół i minerałów.

Jeśli chodzi o talizmany które mają przyciągać miłość można użyć kwarcu różowego, róży, cukru, cynamonu, to oczywiście nie wszystko. Żeby go poświęcić musisz wziąć pod uwagę aktualna fazę księżyca talizman to księżyc wzrastający, a amulet malejący.

Do zrobienia talizmanu na przyciągnięcie bogactwa można użyć cytrynu, koloru żółtego lub Bazyli, to oczywiście też nie wszystko.

Do amuletu można użyć białej szałwi, listków laurowych lub kryształu górskiego. Może on być także w formie pentagramu lub pentaklu

Amulet i talizman najlepiej wykonać samemu ma wtedy więcej energii. Jeśli nie chcesz lub nie potrafisz zrobić go sami możesz wziąć zwykły wisiorek i naładować go intencją.

Same spell jars są takimi amuletami/talizmanami. Więc powiem jak zrobić taki na przyciągnięcie miłości,  ochronny i na bogactwo.

Bogactwo:

Potrzebujemy słoiczka, mięty, cytrynu, monety/banknotu, olejeku pomarańczowego i cynamonu. Wszystko razem mieszamy w słoiczku, a na pokrywkę można wylać wosk np. żółty i dać jakąś pieczątkę kojarząca się z pieniędzmi (◕ᴗ◕✿)

Miłość: potrzebujemy płatków róży, lawendy i ametystu, cukru, rozmarynu, olejek pomarańczowy, kwarc różowy i różową sól. Wszystko mieszamy w słoiczku, a na pokrywkę można można wylać różowy wosk i dać pieczęć z np. serduszkiem  ( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )

Ochrona: potrzebujemy tymianku, aloesu, słonecznej wody i czarną sól (może być też zwykła) Mieszamy wszystko w słoiczku, możemy wylać na pokrywkę trochę wosku i odcisnąć pieczątkę np. z pentagramem (. ❛ ᴗ ❛.)

Jakby coś nie musicie mieć wszystkich składników no i przepisy nie są mogę tylko gdzieś z Pinteresta ^_________^ a więc mam nadzieję, że poradnik się przydał (人*´∀`) miłego dnia/nocy (っ˘з(˘⌣˘ )

⋆✧—— ✧ *⋆* ✧ * ⋆* ✧ * ⋆* ✧——⋆ 

Będziecie  robić swoje amulety/talizmany? A może już je macie?

°|ᴡɪᴛᴄʜ'ꜱ ᴅɪᴀʀʏ|° - pamiętnik czarownicy~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz