La Demetra in apartament
Persefona *plange*
Dionysos *sta intr-un colt si bea, uitandu-se la cei doi*
Hades: Ok. Uite care-i faza. Nu stiu de unde sa-ti iau fructul dragonului si nici nu stiu cum naiba arata! Asa ca multumeste-te cu un mar.
Persefona: Un fruct nu poti sa-mi aduci si mie. Ingrozitorule!
Dionysos: Asa!
Hades *se uita urat la el* Tu cu cine ti?
Dionysos: Hmm ... as vrea sa tin cu tine, dar vei fi facut mar cand vine Demetra acasa.
Hades: Ah, am uitat de Demetra. Persefona, un mai plange, ma duc acum sa-ti aduc fructul dragonului. *spre Dionysos* Unde gasesc asa ceva?
Dionysos: O singura creatura il pazeste, maestre Frodo. Dar va fi greu sa-l obtineti de la el. Il pazeste cu pretul vietii lui. *imitandu-l pe Gollum* My preciousss!
Hades: *iritat* Amuzant. *cauta niste bani apoi se indrapta spre usa*
Persefona: Si un pepene.
Hades *se opreste* Poftim?
Persefona: Am pofta de un pepene.
Hades: Ai nu zau! Si eu cum il aduc de la magazin si pana aici?
Persefona: Ia o punguta.
La Hermes in camera
Ruxy: M-am intalnit cu Zeus jos cand urcam spre camera ta.
Hermes: Da? Ce zicea?
Ruxy: Se certa cu Hera. El zicea: ,,Vreau sa divortam". Si ea a zis: ,,N-ai cum sa divortezi de mine fiindca nici macar nu te-ai chinuit sa ma ceri in casatorie!". Apoi l-a dat afara si i-a trantit usa in nas.
Hermes: Da, scuze pentru familia mea.
Ruxy: Nu-i nimic. Nimeni nu are o familie perfecta.
Hermes: Hei. Tu imi cunosti familia, dar eu nu am intalnit-o niciodata pe a ta.
Ruxy: Mda ...
Hermes: Ce e?
Ruxy: Nimic. Doar ca mi-e frica ca daca o sa-mi cunosti familia relatia noastra se va schimba.
Hermes: Asa ceva nu e posibil. *o saruta*
Ruxy: Ok. Il sun pe tata sa vedem cand putem sa ne intalnim.
Pe strada
Hades *merge cu o punga in mana* Pepenele asta are atatea kilograme cate grade sunt afara. Si eu il car intr-o punga. *punga se rupe si pepenele cade* Super! E atat de cad incat mi s-a topit punga. O, nu. Nu, nu, nu. Sper ca nu s-a spart. *se uita la el* E usor lovit, dar e bine. ... Si acum cum ajung pana acasa.
La Hermes in camera
Ruxy: Ok. Tata v-a invitat la noi maine la sase seara.
Hermes: V-a?
Ruxy: Pe toti. Vrea sa-ti cunoasca toata familia.
Hermes: Stie ca suntem multi, nu?
Ruxy: Nu-i problema. Eu ar trebui sa plec acum, dar mi-a placut sa stau cu tine. Ne vedem maine. Sper sa mearga totul bine.
Hermes: Va merge. *o saruta si ea pleaca* De ce ne-a invitat pe toti? O sa fie un dezastru.
CITEȘTI
Daca zeii ar fi oameni
HumorImaginați-vă că zeii au fost nevoiți să părăsească Olimpul. Acum duc vieți normale, de oameni. O aventură palpitantă. In curs de editare.