Zeii scriu pe Wattpad

365 37 24
                                    

Hermes: Știați că există un site cu povești numit Wattpad?

Dionysos: Normal, că noi avem așa ceva în Olimp!

Hermes: Ei bine, e un site unde fiecare persoană își face o poveste. Vreți să scriem?

Poseidon: De ce nu?!

POVESTEA LUI Zeus-Cel-Mai-Tare-Zeu (ZEUS): ,,Povestea lui Teus, războinicul"

Era odată un războinic neinficat numit Teus (V-ați prins? Zeus-Teus). Și el era cel mai tare războinic din lume. Îl întrecea chiar și pe măiestrul războiului, Ires (V-ați prins? Ares-Ires. În fine.)

Într-o zi, Teus mergea liniștit pe stradă când POC! Un ninja a apărut în față lui. În scurt timp au mai apărut și alții. POC-POC-POC-POC! Asta ar fi o problema pentru alte persoane, dar pentru Teus nu. Și-a scos sabia în formă de fulger și din două mișcări a eliminat toți răufăcătorii.

BRAVO TEUS!


POVESTEA LUI Nu-Va-Puneți-Cu-Hades (HADES): ,,Glumele lui Hades(glume originale)"

Glumă 1: De ce a traversat fetiță stradă? Că s-o calce mașina și să moară! (HA-HA)

Glumă 2: Demetra e atât de urâtă încât sparge oglinzile Afroditei. (HA-HA)

Glumă 3: Poseidon e așa de pitic încât cei 7 pitici sunt înalți. (HA-HA)

Glumă 4: Atena e cu bufnițele precum Batman cu liliecii. (HA-HA)

Glumă 5: Cine e grăsuță, cine, cine e grăsuță mea? Hestia, Hestia, Hestia e grasă, da. (HA-HA)

Mai multe glume în continuare ...


POVESTEA LUI Iubitorul-Marii-Numărul-16 (POSEIDON): ,,Viață în mare"

Marea. Marea nu e un loc unde să va aruncați gunoaiele. NU! Marea e locul unde trăiesc animale drăguțe, precum rechini, meduze și diavoli de mare. Nu va mai fie frică să înotați în mari și oceane! Și ce dacă va întâlniți cu un rechin? Nu șțiți vorba aia? ,,El se sperie de ține și tu de el". Ce contează dacă te curentează o meduză? Imaginează că ea voia doar să-ti dea un pupic. Urmează o poveste reală:

Un căluț de mare pe nume Joy mergea liniștit când s-a întâlnit cu un rechin. Rechinul mergea la magazin, dar Joy s-a speriat și a fugit. Atunci și rechinul s-a speriat și ce era să facă bietul de el? Normal că l-a mâncat.

Nu fiți că Joy! Nu va mai speriați! Rechini sunt niște animale pasnice! IUBIȚI RECHINII!


POVESTEA LUI Like-Cereale (DEMETRA): ,,Lista cerealelor în ordine alfabetică și însușirile lor"

A-Alac-Arătos

G-Grâu-Genial

I-In-Impresionant

O-Orez-Obez

O-Orz-Obositor

O-Ovăz-Onest

P-Porumb-Perfect

S-Secară-Specială

S-Sorg-Simpatic

Ș-Știr-Șmecher

Va urmă ...


POVESTEA LUI Pers-Pers-Persefona (PERSEFONA): ,,O poveste de iubire: Tina și Alin"

Daca zeii ar fi oameniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum