Operatiunea ,,Rapunzel"

148 15 93
                                    

Multumesc lui @just-a-potterhead31 pentru idee!


La 1 dimineata

Intr-o benzinarie

Dionysos *intra si vorbeste in soapta* Usile astea ma fascineaza teribil. Ar trebui sa avem si noi acasa. Economiseste timp si energie. *merge la bauturi* Hmm ... ce sa mai beau?

Hades *in soapta* O, nu, nu, nu.

Dionysos: ... Asta. *ia o sticla de vin* Merge la tejghia.

Hades *isi ingroasa vocea* Buna! Cu ce va putem ajuta?

Dionysos *se uita confuz la el*

Hades: Doriti acea sticla de vin?

Dionysos: Uau. Baietii chiar au avut dreptate. Bautura nu-ti face bine.

Hades: Imi dati sticla s-o scanez?

Dionysos: Sigur. *ii da sticla* Stiti, pentru un moment mi s-a parut ca sunteti prietenul meu.

Hades: O, nu, nu suntem prieteni. Nu v-am vazut in viata mea ... domnule.

Dionysos: Da, mi-am dat seama. Dar semanati. Si el e brunet. Si el are ochii negri. Si el isi uraste viata. Si el pare destul de fraier. Semanati. *zambeste*

Hades *enervat* Va costa 40 de lei.

Dionysos *ia sticla* Iti dau banii acasa, fraiere. *pleaca*

Hades: La naiba.


A doua zi

Hades *bate la usa la Dionysos*

Dionysos: Intra!

Hades *intra*

Dionysos *sta in pat, fara tricou, si se uita la televizor*

Hades: Um ... frumos abdomen.

Dionysos: Nu te mai da la mine. Nu pot sa cred ca lucrezi intr-o benzinarie. Si mi-ai ascuns asta. Esti un tradator.

Hades: Asculta, Dio. Am un copil acum.

Dionysos: Cu care m-ai inlocuit. Nu stii vorba aia? Prietenii inaintea copiilor.

Hades: Cred ca era: Prietenii inaintea fetelor.

Dionysos: Si Puca ce e? Nu e fata?

Hades: Amice, Dio, am un copil de crescut. Am nevoie de bani. De aia lucrez acolo.

Dionysos: Tu nu vezi ca mai ai putin si cazi din picioare? Unde-i amicul meu?

Hades: ... Si ce vrei sa fac? Mor de somn. Pe timp de zi sta Atena cu Anastasia. Doar ei i-am zis.

Dionysos: O, inteleg. N-ai incredere in mine. Bine, Hades. Prietenia noastra se incheie. Amicul meu nu lucreaza intr-o benzinarie pana pica lat doar pentru cativa bani. 

Hades: Dio ...

Dionysos: Nu mai esti amicul meu.

Hades: Bine! Nu am nevoie de tine! *iese pe usa* ... *se intoarce* Desi as putea demisiona, da. Imi gasesc eu alt loc de munca.

Dionysos: Asa te vreau! Acum vino sa te iau in brate!

Hades: Nu vrei sa-ti pui o bluza?

Dionysos: Tre' sa scapam de atitudinea asta a ta. Azi te vei distra! Vino si ia-ma in brate!

Hades: Ok. *merge si il ia in brate* 

Artemis *bate la usa si intra* Dionysos, masa e ... vai! Scuze.

Daca zeii ar fi oameniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum