Merhaba arkadaşlar...... Ben yeni katıldım ve dk olmadan yeni bir hikayeye başladım. Aslında güzel bir hikaye ama sıkıcı olabilir bu yüzden şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederimmm.... Bu bölümün şarkısı Sia'dan. Multimedyada.....
Ben haftaya üniversiteye başlayacaktım.Eşyalarımı hazırladım ve işte hazırdım. Gideceğim yer havaların ülkesi Malibustu.Aslında kimseyi anlamıyorum.Havayla ilgili bir isim koyaydınız ya. Neyse.Eskiden en güçlü devlet olan Ashena(toprakülkesi)daydı okul.Fakat şimdi okul Malibusta sebebini sorunca bişi demeselerde ben biliyorum.Toprak milleti mallarını kaybetmekte.Ve Ashena batmakta.Batan bir şehirdede okumamız mümkün değildi. Eskisi gibi para hayla değerliydi.Ve Ashena para kıtlığı yaşıyordu. Onlar kıtlık çektikçe Malibusta para kazanıyordu. Çünkü Dünya genelindeki başkan böyle emretmişti. Birbirlerine düşman olacak ülkeleri seçti biz Sutanusla düşmandık.Sutanus-Zachaya karşı. Malibus-Athenaya. Aslına bir adamı sözüne uymamalıyız. Onlar yüzünden Sutanustaki arkadaşlarımla görüşemez oldum. Ve en kötüsü Sutanusta yaşayan Zachalılar Zachaya gönderildi. Bizde dahil. Bizde yaşan Sutanuslularda gönderildi. Sutanus ve Zachanın etrafı tellerle çevrildi. Ve hergün savaş oluyordu....
4 gün sonra...
Bir patlama sesiyle uyandım. Yada uyandık. Çünkü evde kimse yoktu. Herkes sokaklardaydı. Bende altıma şort giyip çıktığımda durumun vahimliğini gördüm. Sutanus yeni bir savaş belkesiyle gelmişti bu sefer kapımıza. Ve belgeli gelmişlerdi gerçektende 6 asker. Ve yere düşmüş uçak. Sutanusluların uçağıydı. İlk zorlukla çıkan asker evde kalmak için birisini seçmek zorundaydı ve bizim aileyi seçti. Diğerleri farklı farklı aileleri. Eve geldiğimizde annem yemek pişiriyordu. Askerin bir kolu kanadığı ve ağır durumda olduğu için benim odamı verdi annem. Elime bi kaç bez verdi ve yaralarını temizlemem gerektiğini söylede. Odama girdiğimde asker ateş ablemlerime bakıyordu. Beni görünce ağız burktu. "Zachaya ne yapmak için geldiniz bayım." diye sorduğumda. Sana dermişçesine bakıp cevap verdi "Ablemlerin güzelmiş küçük kız. Bak biz Athenaya ardım için gidiyordukki. Uçak arzalandı ve düştük." . İyimseverlerdi aslında ama ablemlerine dokunmasını asla istemezdim. Yatağın yanına sandalye çektim elimdeki bezi suyla doldurup koluna tuttum. "Adınız neydi?" kendimi ilk defe utangaç hissetmiyordum ve mutluydum. "Joe senin?" Joe diye isimmi olur yha adgjasgda ya geçmeden. "Ceren ve galiba iyileştin birşey lazım olursa yanındaki zil çal geliriz. Yada gelirim." dedim ve odadan çıktım. Söylene söylene annemin yanına gittim. Anneme ben nerede yatacağım diye sorduğumda bana misafir odasında dedi ve koşarak oraya gittim. Annem yemeği yanıma getireli daha 1dk olmadan bitirdim yemeği suyuda içtim. Aslında adımın Ceren olmasının sebebi eskiden neslimizin Türklükten gelmesiymiş. Cesur ve savaşçı kişiliğimiz hiç değişmesede tarih dersinde işlediğimiz gibi kültürel özelliklerimiz falan değişmiş. Eskiden tenimize ateş sürülünce yaralar gitmiyormuş. Tam tersine yanıyorlarmış. Ben düşüncelere dalmışken zil çaldı. Koşarak Askerin yanına gittim. Kapıyı açtığımda kendisinin basmadığını söyledi. Koşarak kapıya gittim. Evet gerçektende kapıdan geliyormuş ses. Babam gelmiş. Ve olan biteni duymuş. Patlmanın bize zarar verdiğini düşünerek hemen gelmiş. Askerle 2 saat vakit geçirdikten sonra askerin uyuma vakti gelmişti bizimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element
AdventureBir savaş sonrası yeni başlayan bir yaşam. Yeni ülkeler. Yeni kişilikler. Ve en önemlisi yeni güçler.