Merhaba. Başlayalım. 1 hafta geçti ve yeni bölüm gelmedi neyse iyi okumalar.
Okuldan aldığımız bir mesajla okula erkenden başlamam gerektiği bugün öğleden sonra çıkmamız ve akşam üstü varamız gerekliydi mesajda. Asker Joe ona yaptığım iyiliğe karşınıt beni o götürmeyi teklif etti. Babam annem kabul edince bende kabul etmiş sayıldım. Zaten herşey hazırdı. Sadece Zachalı olduğumu belli eden ablemlerimi kıyafetime takmalıydım. Taktıktan sonra arabaya bindik. Uzun bir seyhat olacağı için Joe hızlı gidecekti 150de fln gider heralde. Hemen emniyet kemerimi taktım ve 1 saat içinde gittik. Gittikte kapıdan çıkarken herkes bana bakıyordu ve yanımdaki Joeya. "Ah saçmalamayın. Biz arkadaşız savaşın kurbanı değiliz. Saçma bir savaşın saçma kurbanları sizsiniz. Ben değil. O bir su ve bende bir ateşim bu hiçbir şeyi değiştirmez akılsızlar." diye bağırdığım bütün öğretmenler alkışlasada öğrenciler benim gibi düşünmüyordu son br kelime etmek için ağzımı açtım ve "Siz savaş istiyorsunuz küçük çocuklar. Biraz büyüyün." diye saçma bir laf çıktı ağzımdan. Sıçıp sıvamamak için başka bir laf etmeden müdüre çıktım. Müdürdebenle aynı fikirde olacakki siyasi konuları açtı "Şu boktan seçilen kişi herkesi birbirine düşman etti. Athena-Malibus kavgalı aslında ben Athenalıyım ve ben diğer okulda çok iyiydim buradada kalamıyorum hergün 2 saatlik yol çekiyorum." yarası varda gocundu ajdadaadss. Müdürümüzün böyle bir düşüncede olması beni sevindirdi ama bir yerdede garip hissettirdi. Neden erken başladığımızı sorduğumda Yılbaşı nedeniyle erken başladığımızı söyledi. Ben dışarı çıktım ve Joele birlikte sınıfımı bulduk. Yolda Joela atışsakta en sonunda barışma yolunu bulduk. Sınıfın kapısını açtığımda ise 1 öğretmen beni bekliyordu ve tek sıra vardı. Burada denetim yapılıyormuş. Nereli olduğum bulunuyormuş. Denetim yapmalarına gerek olmasada masaya oturdum ve soruları yanıtladım aletin içersine yattım bekledim. Fakat öğretmen çok heyecanlıydı. Nedense artık. Çıkınca sordum. "Neden telaşlısınız?" kadın yine şaşırdı. "Hiç ama hiç görmediğim bir hastalık var sende. Her yerlisin sen. 4 kez yatırdım. İlk öne Zachalı çıktın. Sonra Malibuslu sonra Athena ve sonra Sutanus. Senin kendine gelmen lazım yoksa hücreye kapatılacacaksın." dedi. İlk önce tak madım ama ücre lafını duyunca buradan kaçmam gerektiğini anladım. "Benden başka yokmu peki?" diye sorduğumda. Kafasını yukarı aşağı salladı. Sonra odadan çekip gitti. Etrafa baka kalmıştım sanki her yer kararmıştı. Sutanuslu çıkmamın sebebi belki orada 5 yaşına kadar kalmamdı. Athena ve Malibuslu çıkmamda.... Ahh!! Bilmiyorum. Nefret etmiştim kendimden.2 SAAT SONRA....
Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Sadece düşüncelerimi hatırlıyorudum. Sonra ne oldu ne bitti hatırlamıyordum. Zaten gözlerimle tam görmüyordum. Bulanıktı heryer. Sonra 2 erkek 1 kız geldi yanıma. Erkek olanlardan bir tanesi "Uyanmış." dedi. Ayağa kalktım. Kız olan "Yorma kendini otur." dedi. Kendimi zorladım ve yandaki çekmeceden açlık ilacı aldım. Ağzıma attım ve "Açtım. Ayrıca siz kimsiniz." dedim. Erkeklerden diğeri bana bakarak "Biz senin gibileriz. Bu hayatta tek olduğumuz söylendi bize. Bizde birbirimizi bulduk. Belki daha fazla olabiliriz diye herkesi analize soktuk. Kimse bizi hatırlamasın diye unutkanlık bantlarından yapıştırdık. Sen yeni üyemizsin. Bize Meraba deee!!" dedi. Gözlerimi kıstım sonra yine açtım. "Merhaba." neden benki. Allah Allah sonra hepsinin adını sordum Efe Ege Su. Adı Su muydu. Kafamı salladım. "Nerelisin?". Su bana bakarak "Heryerli fakat Sutanusta yaşayan Zachalılardanım. Annem Sutanuslu. Babam Zachalı. Annem adımın Su olmasını istemiş. Babamda küçüklükten beri belirlediği bir isim olduğu için adımı su koymuş. Efe Zachalı aynı senin gibi. Ege Athenalı. Malibuslu kimse yok! Onlar olsada burası ondan olduğu için öldürüyorlarmış. Okuduğum kitapta yazıyordu." dedi. Bilgin bir kıza benziyordu. Eğer Malibusluları öldürüyorlarsa dur bir dakkika. "Sizin başınız kim??" . Ege "Bizde baş yokki" dedi. Kafamı salladım. "Başınız benim." . Yeni gelen bir kişiye göre cesaretli olmam Ege yi şaşırtsada onu takmadım. Suyu bilginlik başı yaptım. Bana bazen akıl vere bilirdi. "Burdan kaçalım. Bu korkunç yerden. Akşama tüm eşyalarınızı toplayın. Buraya en yakın ülke olan Athenaya gideceğiz. Su sen yemek al. Ege sen kıyafet al. Efe sen sen ne yaparsan yap." herkes tamam dedi aldırmadan sözüme devam ettim " Saçma sapan hareketler yok. Su bize bu okulun zindanlarını bul. Ve en bilinmeyen çıkış yolunu. Ege pizza ve hamburger ağırlıklı olma amacıyla yemekler al. Ayrıca su,yemek, ağrı, baş ağrısı, yara bant ve hapları al. Efe sende para bul bize 1000 TLyi geçmeli. Herkes saat 16.00da bulduğu şeyleri getirsin saat kaçta sakinse ozaman kaçacağız buradsan. Zindanları bulmamızın sebebide şu; Zindanlarda ölümü beklerler belki Malibuslu birisini alırız. Şimdi hiç beklemeyelim 30dknız var haddiiii." okadar celalli anlattımki herkes odadan çıktı. Ben odadaki bilgisayarı açtım ve "Athenanın bilinmeyen şehri." yazdım. Gerçektende bir şehir bulmuştum hemde buraya çok yakın 4 kişi kalıyormuş orada. Onlar ise normal insanlarmış. Hiç bir gücü olmayanlar. Sonra oraya en yakın tren istasyonunu buldum. Oraya en kolay nasıl gidebileceğimi araştırdım. Saat dolmuştu. Herkes odadaydı. Su konuşmaya başladı "Bakın en üst katta zindanlar varmış. Bu zindanların yerde neden olmadığımı araştırdığımda insanlar zindanları aradıklarında bulamasınlar diye yapıldı yazıyordu. Ayrıca bu okulun en bilinmeyen çıkışı biu odanın yan tarafındaki kapıymış. En sakin vakitte 18.30muş. Bu saat uyuma vaktiymiş. Müdür bile uyurmuş." Su çok tane anlattığı için anlamıştım şimdi sıra Egedeydi "Ben yemekhaneye gittim. Oradan bir kaç eşya aldım. Kıyafet ve yemek." şimdi sıra Efedeydi "Ben paraları buldum. Müdürün gizli kumbarasında 5000 TL vardı. Alıp geldim. Ve sen demeden kameraları imha dışı ettim." dedi. "Bende nereye gideceğimizi araştırdım ve buraya en yakın istasyonu buldum. Oraya binip sır şehre gideceğiz. Orada 12 gün kaldıktan sonra Zachaya gideceğiz. Benim evime." herkes onayladı ve uyumaya başladı saat 18.15 ti. Herkes uyanıktı tek ben uyuyordum ve uyanmıştım. Yemek yedim ve giyindim. Saçlarımı yaptım. Saat 18.30 çıktık. Yılbaşını trende geçirsekte hiç unutamayacağım bir yılbaşı oldu bu gece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element
AdventureBir savaş sonrası yeni başlayan bir yaşam. Yeni ülkeler. Yeni kişilikler. Ve en önemlisi yeni güçler.