Erken Karar.......

24 0 0
                                    

Okumaları gördüm ve yeni bölüm yazmaya karar verdimmmm.

Trenden indik ve uzun yürüyüşten sonra küçük bir kulübe bulduk. Işıklar yanıyordu. Evde kulübede kahkaha sesleri eksik olmuyordu. Kabıyı emin olmasamda tıklattım. İlk önce ses kesildi. Bir kadın kapıya doğru geldi kapıyı açtı. Kadın değildi bu. Benden en fazla 2 yaş büyük olan bir kızdı. Kıyafetleri çok güzeldi. Arkadan 1 kız daha geldi. İkizlerdi. 2 erkek geldi sonra. Erkekler yakışıklıydı. Büyük boylu ikizlerin abisiydi diğeri ise kardeşi. Sözü ben açmak için ağzımı açtım "Merhaba biz biz. Biz." bir türlü söyleyemesemde araya Egenin girmesiyle ortalık ısındı "Biz ortam tarafından dışlanan her gücü yapa bilen kişileriz. Fakat bizim hasta olduğumuzu söyleyip dışlıyorlar." dedi. Kızların bir tanesi Egeye diğeride Efeye baktı. Bir tanesi başladı "Ben yağmur ve kardeşim Damla. Biz burada kalıyoruz çünkü- " sözünü bitirmesine izin vermeyen Su sinirli bir biçimde "Biliyoruz. Siz hiç bir işi yapamıyorsunuz." diye bağırdı. Sanki onları azarlıyordu. İçeri girdik. Bir odaya geçtik ve Su ile konuşmaya başladık. Kısık sesle konuşuyorduk çünkü kimse bizi duysun istemiyorduk. "Su sen ne yaptığının farkında değilsin. Biraz aklını başına topla. Ve kendine gel. Aramızda en bilginsin. Ne yapacağını en bilen olarak saçma sapan hareketlerde bulunuyorsun. Bizim ilk kuralımız neydi? Saçma sapan hareket yok!" Su kafasını bana çevirdi ve kafasını salladı "Kendimde olmayan ben değil sensin Ceren. Kendine gel. Ege ile Efeye nasıl baktıklarını gördün-" sözünü bitirmesine izin vermeden atladım. "Hayır.  Onlarda gözüm yok Su. İsterlerse şimdi isterlerse şimdi-" bende bi laf söyleyemedim. Ve en sonunda "Su sen kimi seviyorsun. Bu halde 3. sınıf aşklarına giremeyiz kendine gel." dedim. Su "Efeyi seviyorum. Oldumu. He. Ayrıca bu 3.sınıf aşkı falan değil. Onlar kızlarla aynı odada kalıyor. Ve seninde Egede gözün var öyle değilmi he." dedi. Bir anda aklım başımdan gitti. Evet Egeden hoşlanıyorum. Ama o şimdi o kızlarla fingirdeşiyordu. Ayağa kalktım. "Bu işi usulüne göre yapalım ozaman. Egeyi o kızların elinden alacağız." dedim. Suda bana hak verdi ve kalktık. Odaya girdik. "Ege ve Efe çabuk yeni kararımızı sizinle açıklamamız gerek hemen." dedik. Kızlar bize kızmış gibiydi sanki işi pişirirken biz girmiştik. Ege ve Efe geldiğinde. Su okadar kızgın olacakki önce Efeye tokat attı sonra onu dudaktan öptü. Efede ayrılmıyordu oda. Ben kesin artık dediğimde kestiler. "Erekekler o kızlarla fingirdeşmeden gidelim." dedim. Ve eşyaları aldım. Su Efeyi elinden tuttu ve evden çıkardı. Şimdi nereye gidecektik???

ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin