3 'dudak piercingi

1K 90 26
                                    

Yazım yanlışları varsa özür dilerimm :(
Okuyanlar favlayabilir mi lütfen ve yorum yapsanız, çünkü 1 yorum bile olsa bu beni mutlu ediyor :')

.
.
.
.

"Sikeyim seni! Ayı, ne biçim ağırlık bu. İn üstümden."

Aşağıdan gelen ani ve yüksek çıkan bağırış ile korkuyla gözlerini araladı Jimin.

Ardından Namjoon 'un sesi gelmişti.

"Ne bağırıyorsun, orospu. Genç yaşımda kalpten gidecektim."

"Eğer üzerimdeki ayı postu bedenini kaldıramazsan, genç yaşımda giden ben olacağım."

Jimin yataktan kalkıp ayaklarını sirüye sürüye salona indi.

"Niye bağırıyorsunuz bu saatte?"

"Güzellik uykusundan uyanmış biri."

"Kes tatavayı Tae." Gözlerini devirdi. Ardındansa salonunun halini inceledi. Yerlerde bira şişeleri, küçük masanın üzerinde cips baketleri ve koltukta ise dökülen cipsler. Sonra Jin 'in uyuduğu koltuğa baktı. Jin hyungunu göremeyince hızla ikiliye döndü.

" Jin Hyung nerede?"

"Ne bileyim ben Jimin. Gitmiştir odaların birine ya da lavaboya."

"Doğru." Dedikten sonra odayı Tae' nin cırlaması doldurdu.

"Kalksana üstümden!" Üzerindeki Namjoon 'u ittirip yere düşmesini sağladı.

Ayağa kalkıp derince soluklandı. Namjoon' a ters ters bakıp lavaboya doğru ilerledi.

"Bu çocuk sorunlu." Kısık sesle söylese bile Tae duymuş olacak ki "Sensin sorunlu, ciğerlerim iflas edecekti bir süre daha üzerimde kalmaya devam etseydin." diyip kapıyı çarptı.

"Ah neyse ne. Jin 'i uyandıralım, bugün dersliği var."

"Tamamdır, ben bize kahve yapayım sen de Jin hyunga bak."

Namjoon düştüğü yerden kalkıp Jin' i bulmak için ilk önce alt kattaki odaya, daha sonra üste çıkıp üstteki misafir odasına baktı. Fakat iki odada da bulamayınca hızla aşağı inip Jimin'in yanına mutfağa gitti.

" Jin yok. " Dedi telaşla.

" Nasıl yok?" Jimin elindeki kahveleri masaya bıraktı.

"Bildiğin yok. Bu evde başka oda da yok. Nerde olabilir ki?"

"Bahçeye bakalım bir de."

İkili bahçeye çıkıp etrafa bakınırken, köpek klubesinde elindeki cips paketi ile uyuyan Jin'i gördüler.

"Ah cidden mi?" Jin 'in yanına gidip uyanması için sarstılar.

"Jin Tanrı aşkına ne işin var burada. İyi ki başka bir yere gitmemişsin. Kalk hadi geç kalacaksın dersşiğine." Ses çıkartmayan Jin'i bir de Jimin uyandırmayı denedi.

"Hyung kalk hadi geç kalacağız."

İkili bir kaç kes saha uyandırmayı denedi ama hiçbirinde uyanmamıştı.

"Beceriksizsiniz siz." Arkadan gelen sesle, ikisi de omuzlarının arkasından Taehyung'a baktı.

Elinde bahçe hortumu, musluğun yanında duruyordu.

"Çekilin kenara ustayı izleyin?"

Namjoon ve Jimin verandaya çıkıp Taehyung 'un yapacağı şeyi beklediler.

problème d'enseignant ✧ೃ:. jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin