Ne gelir ki elimden kimse tutmadıkça...
Yoongi'den...
"Gözlerimin önünde eriyip gidiyor Hoseok ve ben hiç bi şey yapamıyorum.Eğer ona bir şey olursa kendimi asla affetmem,asla!"
başımla karşımda oturan Jennie'yi göstererek Hoseok'a fısıldadım."Çok mu seviyorsun onu?"
dedi benim gibi kısık sesle."Kendimden daha çok desem klişe olur mu?"dedim hafif bi tebessümle.
Hoseok da bu dediğimi başıyla onaylandıktan sonra her zamanki gibi ona bakmayı sürdürdüm.O kadar güzeldi ki...Hiç kimseye kötülük yapamayacak kadar masumdu.Okulda ona en yakın üç arkadaşı dışında suçlu gözüyle bakmayan tek biz vardık.Bizim onlarla yakın olma sebebimiz Jisoo ve Namjoon'du çünkü onlar çıkıyorlardı ve onlar sayesinde biz de ara sıra bile olsa konuşuyorduk.Ayrıca Lisa ve Jungkook ne kadar belli etmemeye çalışsa da flört ettiklere on kilometre öteden bile belli oluyordu ve doğal olarak onlar sayesinde de bir araya geliyorduk.Ben bu durumdan hiç şikayetçi değildim çünkü güzeller güzeli platoniğimi daha yakından kesme şansını yakalıyordum.
Neden ondan bu denli nefret ediyorlar cidden anlamıyorum.O kadar masum ki,onun hiçbir suçu olmadığını onu tanımayan bi insan bile rahatlıkla söyler.Ama olaylar kördüğüm gibi karışık ve ben bu kördüğümü asla çözemiyorum.Bildiğim tek bir şey var o da lanet olası üvey kardesim Min Hyunsuk intihar ettikten sonra intihar etme sebebinin Jennie'nin onu reddetmesi olduğunun düşünülmesi.
Ama bu kadar saçma bi kanı ki.Çünkü Hyunsuk her gece eve başka bi kız getirip sabah bir daha görüşmemek üzere evden atardı.Yani öyle aşık olup aşkından ölecek bi insan değildir o şerefsiz.Ortada bi şeyler var ama ben ne var bilmiyorum.Yakında öğreneceğim ve herkesten benim güzelimi üzmenin hesabını soracağım.Tabi o zamana kadar kendine bi şey yapmazsa...
2 saat sonra
Dersler bittikten sonra eve gittim ve rutin işleri halledip gece yarısı gibi yatağa gittim.Bu ev dağın başındaydı ve hiç komşum yoktu.Böylesi benim için daha iyi çünkü hayatım boyunca hep yalnız kalmayı yeğledim.Ve evi terkedip gitmemem için özel sebeplerim var.Zaten güzel ev neden gideyim ki yani.Di mi?
Kafamı yastığa koyup tam o an uykuya dalacakken evin biraz uzağındaki uçurumdan bir ses duydum.Bu ses bir kadının çığlıydı.
Ve ben sadece pencereden bakıp geri yatağa gitmekle yetindim.Çünkü uçurumda gördüğüm kadın bana çok tanıdık geldi.
Ne kadar emin olmasam da bu tanıdık yüz Jennie'ye birebir benziyordu....
🌻🌙💫
Helloggg!Ne kadar da kaoslu bi bölüm ama severiz di mi?dkdjdkdk
Umarım beğenirsiniz canlarr!Bölüm yarısını sildim eheheh.Yelly🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scream, yoonnie
FanficMin Yoongi'nin evinin yanındaki uçurumdan geceleri kadın çığlıkları gelmeye başlamıştı.Jennie Kim ise tam da o zaman büyük bir depresyondaydı ve geceleri kimsenin duymadığını düşünerek uçurumda çığlık çığlığa ağlıyordu. Çünkü Min Hyunsuk hayatını ma...