[Unicode]
ညီမဘဝမှာ မိန်းကလေးတစ်ယောက်ကြောင့်
ရင်တွေခုန်ရလိမ့်မယ်လို့ တစ်ခါမှမတွေးခဲ့ဖူးဘူး!!!
ပြီးတော့ ရွယ်တူလည်းမဟုတ် ငယ်သူလည်းမဟုတ် အဆိုးဆုံးက ဘာသာစကားနဲ့နေထိုင်ရာတိုင်းပြည် မတူဘူးတဲ့လေ ...။ညီမနဲ့ ဟိုးမိုင်ပေါင်းအဝေးကြီးမှာရှိနေတဲ့ ...
ညီမထက် ဆယ်နှစ်တောင်ကြီးတဲ့ ...
ညီမပြောတာတွေကို နားမလည်တဲ့ ...
ညီမကို မသိနိုင်တဲ့ ... (ဒီစကားလုံးက နည်းနည်းတော့နာကျင်ပေမဲ့ပေါ့)
Moon Byulyi ဆိုတဲ့ ဟိုးကောင်းကင်ထက်မှာ
တစ်လက်လက်တောက်ပနေတဲ့ ကြယ်လေးကိုတဲ့။ကလေးလေးတွေ ဖိုးလမင်းကြီးကိုမော့ကြည့်ပီး
ရွှေလင်ဗန်းနဲ့ထမင်းဆီဆမ်းပေးပါလို့ တောင်းနေသလိုမျိုး ...
ညီမအဖြစ်ကလဲ ညီမရဲ့တစ်စင်းထဲသော လမင်း ... အမကို မျှော်ကြည့်ပြီး မဖြစ်နိုင်တာတွေကို တောင်းဆိုချင်နေသတဲ့လေ။ကဲ ... ဒီကလေးမ ဘယ်လောက်ရူးလိုက်သလဲနော်?
[Zawgyi]
ညီမဘဝမွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ရင္ေတြခုန္ရလိမ့္မယ္လို႔ တစ္ခါမွမေတြးခဲ့ဖူးဘူး!!!
ၿပီးေတာ့ ႐ြယ္တူလည္းမဟုတ္ ငယ္သူလည္းမဟုတ္ အဆိုးဆုံးက ဘာသာစကားနဲ႕ေနထိုင္ရာတိုင္းျပည္မတူဘူးတဲ့ေလ ...။ညီမနဲ႕ ဟိုးမိုင္ေပါင္းအေဝးႀကီးမွာရွိေနတဲ့ ...
ညီမထက္ ဆယ္ႏွစ္ေတာင္ႀကီးတဲ့ ...
ညီမေျပာတာေတြကို နားမလည္တဲ့ ...
ညီမကို မသိနိုင္တဲ့ ... (ဒီစကားလုံးက နည္းနည္းေတာ့နာက်င္ေပမဲ့ေပါ့)
Moon Byulyi ဆိုတဲ့ ဟိုးေကာင္းကင္ထက္မွာ တစ္လက္လက္ေတာက္ပေနတဲ့ ၾကယ္ေလးကိုတဲ့။ကေလးေလးေတြ ဖိုးလမင္းႀကီးကိုေမာ့ၾကည့္ပီး ေ႐ႊလင္ဗန္းနဲ႕ထမင္းဆီဆမ္းေပးပါလို႔ ေတာင္းေနသလိုမ်ိဳး ...
ညီမအျဖစ္ကလဲ ညီမရဲ႕တစ္စင္းထဲေသာ လမင္း ... အမကို ေမွ်ာ္ၾကည့္ၿပီး မျဖစ္နိုင္တာေတြကို ေတာင္းဆိုခ်င္ေနသတဲ့ေလ။ကဲ ... ဒီကေလးမ ဘယ္ေလာက္႐ူးလိုက္သလဲေနာ္?