Kapitola 3

8 1 0
                                    

Ráno jsem vstala na zvuk budíku podívala jsem se kolik je hodin, a bylo 6:45. Jelikož jsem večer zapomněla zatáhnout závěsy tak jsem hned věděla jaké je venku počasí, viděla jsem modrou oblohu bez mráčku, co značilo, že bude pěkný den. Šla jsem do koupelny, abych ze sebe udělala člověka. Když jsem ho ze sebe udělala šla jsem do škříně, vybrat si oblečení. Vzala jsem si modré šaty a černé sandále. Vycházela jsem z pokoje, potkala jsem Calvina, který teprve vstával. "Dobré ráno Calvine" "Dobré ráno Verčo" Došla jsem do kuchyně kde nikdo nebyl, na kuchyňské lince byl lísteček se vzkazem "Musely jsme do práce přijdeme večer" stálo mamčinim úhledným písmem. Na snídani jsem se vzala jogurt, sedla jsem si ke stolu a jedla jsem. Když jsem dojedla tak jsem dala lžičku do umyvadla a kelímek z jogurtu do koše. Podívala jsem se na hodiny a byl nejvýši čas jít do školy. Došla jsem si do pokoje pro tašku a na stole jsem uviděla papíry, které jsem měla dát podepsat, no nic tak to donesu zítra, a taky tam byl seznam kroužky. Ten jsem si vzala, s tím že si jej projdu ve škole a hned se zapíšu. Zavřela jsem dveře od domu a dala si na oči sluneční brýle, jelikož svítilo slunce už od rána. Dala jsem si sluchátka do uší a pustila si hudbu, a šla jsem směrem ke škole. Blížila jsem se ke škole, a před školou mě čekala Nikča, jak jsme se včera domluvily. Už z dálky na mně křičela "Ahoj Verčo" "Ahoj Nikčo". Když jsem byla u ní tak jsme se objaly, jako by jsme se znaly roky. Nikča bude asi hodně přátelská. "Ještě čekáme na Nikolase a Klaudii, měly by tu být každou chvíli" Rozhlédla jsem se kolem, studenti se už na mě moc nekoukali, ale pořád se našli takoví, kteří na mně koukali. Neviděla jsem nikoho kdo by mně nějak zaujal, tak abych se s ním skamarádila. Musím se ještě zeptat Nikči jak to je se skupinkami, které jsem viděla první den a i teď jsou studenti v skupinkách. Někdo ke mně přišel a dal mi ruce na oči "Kdopak jsem?" zašeptal mi hlas do ucha. Se smíchem jsem odpověděla "No, nikdo známý to nebude, tak to bude jen Nikolas." Po tomhle ruce zmizeli a já se otočila, Nikolas tam stál společně s Klaudii, Nkolas měl nafouklé tváře a tvářil se uraženě. Holky se naopak smály, přišla jsem k Nikolasovi a dala jsem mu na každé líco jednu pusu a řekla " Dělala jsem si srandu, nezlob se na mně" a udělala psí oči. To ho rozesmálo a byl v pohodě. Ještě jsem se přivítala s Klaudii a povídaly jsme si než zazvonilo a my jsme šli do tříd. První hodinu jsem měla s Nikčou tak jsme šly do třídy, aby jsme nepřišly pozdě. Když jsme se blížili ke třídě kde jsme měli mít hodinu tak jsem si všimla jedné skupinky holek, které už od pohledu byly pěkně nepříjemné. Byly tam čtyři, první byla typická královna školy, blonďatá, uniforma roztleskávačky. Zbylé tři měly také uniformy roztleskávaček. Zbylé byli hnědovlasé. Prošly jsme kolem a šly si sednout na svá místa dozadu. Hned jak jsme dosedly tak jsem spustila na Nikču. "Kdo byly ty holky na chodbě?" "Tak tohle byla královna školy a její poskoci, ta blondýna je kapitánka rostleskavaček a chodila i s nejhezčím klukem na škole, ale on se sní rozešel protože ho podváděla. Ona se jmenuje Stacy a její poskoci jsou Nika, Mona a Steff. Stacy si myslí, že ho dostane zpátky." řekla Nikča na jeden dech. Nic jiného mi nestihla říct, protože do třídy vešel učitel. "Dobrý den studenti posaďte se. Napíšeme si krátký test z biologie, abych věděl kolik si toho pamatujete z minulého roku." Podívala jsem se zoufale na Nikču a ta se tvářila úplně stejně. Učitel nám rozdal testy a šel si sednou za katedru. Vzala jsem do ruky test a první jsem se podepsala. Potom jsem si přečetla všechny otázky, a začala jsem odpovídat na otázky na které jsem znala jasnou odpověď, potom jsem odpovídala na otázky, které jsem už někde slyšela a potom jsem si tipla ty o kterých jsem si nebyla jistá. Když jsem měla test hotov tak jsem ho otočila a koukala jsem z okna. Viděla jsem přímo na školní hřiště, kde teď měly trénink fotbalisti. Ještě jsem se podívala na Nikču, abych věděla jak je daleko, už byla skoro na konci. Učitel zahlásil pět minut do konce a začnu vybírat.. Když jsem se podívala z okna na trénink tak jsem viděla Stacy jak se tam předvádí, tak mi došlo že ten kluk s kterým chodila je buď fotbalista neb někdo kdo tam teď je. Když učitel vysbíral všechny písemky, tak začal mluvit o tom co budeme v následujících hodinách dělat a taky se nezapomněl zmínit o volitelném předmětu, který vede a byl by rad kdybychom se tam někdo přihlásil. Když zazvonilo tak učitel nám popřál hezký zbytek dne a odešel. A my jelikož jsme v té stejné učebně měli i další hodinu tak jsme tam zůstaly. S Nikčou jsme si říkaly jaká to byla těžká písemka. „Na jaké volitelné předměty budeš chodit" zeptala jsem se nesměle. „Ještě nevím uvažuju nad sportem, uměním a hudbou, ale nevím které dva si mám vybrat. Ale máme čas do konce týdne tak snad si vyberu. A co ty, kam bys chtěla jít?" Podívala jsem se na ní a řekla „Já vůbec nevím kam bych měla jít a ještě jsou dva. Já si nemůžu vybrat jeden ne to ještě dva." Když jsem to do řekla tak akorát zazvonilo na další . Vešla učitelka na Psychologii, a začala nám říkat o věcech které probíraly minule a co nás čeká teď. „Uděláte mi referát na téma, které si vyberete. Teď mezi Vás pošlu papír kde jsou napsané témata a vy se k jednomu napíšete a na to téma mi uděláte referát který bude dlouhý na deset A4." řekla učitelka. Hned jak to dopověděla tak se třídou ozval šum. Nikomu se nelíbilo dělat takhle dlouhý referát. „Ticho ve třídě. Budete na to mít dva týdny. A bude to tvořit 45% vaší známky z tohohle předmětu." Po tomhle se ozval ještě větší šum. Bylo to jako ve včelím úle jak všichni začali hučet. Vedle sebe jsem zaslechla nadávku. Já jsem se osobně těšila. Psychologie je jeden z mých nejoblíbenějších předmětů. Ráda si čtu různé věci o psychologii a ráda o tom píšu. Můžu tam napsat kus sebe. Učitelka poslala papír a začala mluvit další učivo. Tématem téhle hodiny bylo chování v neznámém prostředí a v nové situaci. Učitelka o tom vyprávěla s takovou vášní, že jsem jí hltala každé její slovo. Jediné kdy jsem nedávala pozor bylo když se ke mně dostal papír s referáty. Četla jsem si témata a byla velmi zajímavá. 

Další část na světě 
Co myslíte jaké kroužky si Verča vybere? 

Školní příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat