Ronks

213 14 19
                                    

Zdravím potterheads. Máme tu ship Ronks nebo také Remadora. 
Jaký je vám víc sympatický❓
- mě asi Ronks 😅

Co jinak říkáte na další aktualizaci Wattpadu?
-je to hrůza, udělali by nejlíp kdyby vše vrátili do původní verze a nic moc neupravovali 😅 teď furt klikám dole na políčku kde byla knihovna, což znamená že je tam teď vyhledávání, 🤦🏼‍♀️😂

Jdeme se podívat na Ronks, radši se nebudeme nad Wattpadem rozčilovat, přeci jen nám dává tolik dobrého čtiva 😌😅

🐺 Ronks neboli taky Remadora je opravdový ship Remuse Lupina a Nymphadory Tonksové.

⚡Nymphadora se narodila roku 1973 a Remuse roku 1960.

🐺 Nymphadora je z Mrzimoru 💛 a Remus z Nebelvíru ❤️. Remus byl součástí pobertů. (náměsíčník) - když byl malý, pokousal ho Šedohřbet, proto se z něj stal vlkodlak.

Roku 1997 měli malou a tichou svatbu. Hlavně kvůli ministerstvu.
Oba chtěli větší svatbu, akorát situace to rozhodla jinak. Ministerstvo se za žádnou cenu nesmělo dozvědět že Remus je vlkodlak.

🐺 Jak už jsem zmínila, Remus je vlkodlak a Nymphadora je Metamorfomág.
( Metamorfomág je osoba, která je schopna kdykoliv přetransformovat část svého těla, nebo změnit barvu vlasů. Jedni část, která se nedá změnit jsou oči, s touhle vlastnosti už se kouzelník musí narodí, jinak se tahle vlastnost naučit nedá)

⚡ Patron Remuse je vlk 🐺 a to stejné i Nymphadory,který se láskou k Remusovi změnil. Původně to byl králík 🐇.

🐺 Remus je čistě kouzelnické krve, za to Nymphadora jen poloviční

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🐺 Remus je čistě kouzelnické krve, za to Nymphadora jen poloviční. Její otec byl Mudla a Matka čarodějka. Její matka je Andromeda, což znamená že její tety jsou Narcissa Malfoyová a Belatrix Lestrengeová a Draco Malfoye je její bratranec. A Sirius Black strýc.

⚡Remus  se stal učitelem Obrany proti černé magii a Nymphadora bystrozorem.

🐺 Měli spolu syna Teddyho Lupina.
- V následujících dnech svatby Billa a Fleur, zjistila Nymphadora že s Remuse čeká dítě. Remus po zjištění téhle zprávy byl dost uzavřený, Nymphadora spíš sršela radostí.
- po nějaké době se Remus a Nymphadora na nějaký čas rozdělili. Remus se totiž bál toho, že jejich dítě bude jako on vlkodlak. Jejich rozdělení ale netrvalo dlouho. Remus po hádce na Grimauldově náměstí a Harrym, pochopil co dělá za chybu a s Nymphadora se před vánoci usmířil.
- před velikonoci zjistila Nymphadora, že její otec byl zabit a za nedlouho porodila syna, kterého právě po svém otci pojmenovala. Hned po porodu se zjistilo, že chlapec je Metamorfomág po matce. Oba hned věděli, že kmotrem jejich syna musí být Harry, který rád souhlasil.

Potterheads blog - Velké pokračování⚡Kde žijí příběhy. Začni objevovat