Gerçeklerin Vakti

81 4 0
                                    

Arkamı döndüm ve hemen hızlıca İmge'nin yanına gittim.

"Ben iyiyim,Ayaz ne oldu?"

"Birşey yok,tamam dur doktor çağırıyorum"

İmgenin Ağzından

Neler olduğunu anlayamıyordum.Galiba o hastalıktı.Sonra içeriye doktor geldi.

"İyi misiniz?Nasıl hissediyorsunuz" deyip ışıkla gözlerime baktı.

"Evet iyiyim,o hastalıktan dolayı hep böyle mi olacak?"

Doktor gülümsedi zaten bütün beni bekleyenlerin odada söylememi hayriyetten söylememe gerek yok değil mi?

"Sanırım bu sevindirici bir haber.Tedavi olduğunuz ilaçlar etkisini göstermiş.Bu yüzden , yani şöyle düşünün.Hani bir düşmanınız olur ve artık düşmanın gücü kalmamıştır.Son bir kez daha tüm gücünü kullanır ve kullansada yenilir.Aynen o şekil.Yanii uzun lafın kısası hastalığınız geçmiş.Tabi bu ilaçlara devam etmeyeceğiniz anlamına gelmez.Bugün taburcu olabilirsiniz ve yazdığım ilaçları düzenli olarak kullanın.Geçmiş olsun" dedi gitti ve arkadaşlarım,ailem ve ben ve o mutluluk.....

"Ayaz,kaza geçirmedim ya indirir misin lütfen kucağından?Bak olmuyor böyle,evime de kendim girebilirim."

"Çeneni kapar mısın?"

"Sanırım,,hayır."

"Hiç şaşırmadım."

dedi ve odama geldik.Yatağıma yatırdı ve üzerimi örttü.Alnıma küçücük bir busede kondurdu,canım benim.

"Benimle kalsana?" dedim,etrafına baktı sonra dedi ki

"Bağa mı didin?"

"Tabiki saçmalama, şurda dolabın kenarında duran pofuduk ayıcığı görüyon mu, he işte ona"

"Hı tamam geliyim o zaman" dedi ve yanıma yattı mı desem bir yerden mi atladı desem bilemedim.

"Yavaş Ayaz,kırdın kırdın"

"Sanada iyi geceler İmge"" dedi ve sarılarak en güzel uykumu geçirdim.

Okula geldik,sınıfa girdik.Herkes sıraya oturduğumda başımın ucuna toplandı.

"Çok teşekkür ederim arkadaşlar" dedim gülümseyerek.Sonra Ayaz elinde tost ve meyve suyu ile geldi.

"Neden kendine almadın?"

"Tokum ben" dedi ama açtı biliyorum.Tostu ikiye böldüm ve ona verdim

"Eyvallah ciğerim"

Matematik dersi,trigonometri...Bu saatte çekilir mi?Öğleden önce son ders?Karnım aç?Zil çalıyor?Duyuyor musun?

"İmge ne konuşuyon kızım kendi kendine?"

"Hocam kimseyle konuşmuyorum,sizin gözlüklerin numarası büyümüş herhalde"

Takmadı derse devam etti.Ben kitaba resim çizerken nöbetçi öğrenci gelip müdür beyin beni çağırdığını söyledi.Gittim

"Evet,İmge.Geçen ay katıldığın senaryo yazma yarışmasında Türkiye çapında birinci olmuşsun.Bu yüzden oyununu Almanya'da ki görevlilerede gönderdiler.Şimdi bir zarf geldi ve zarfta bu senaryonun gösterime girmesini istiyorlarmış.Sende yetenek görüyorlar.Ve bizim okul olarak bu filmi çekmemiz gerek.Ben gerekli kamera yer falan belirlerim.Sen oyuncuları belirle ve mekanı seç yeter.Bir hafta süren var.Tebrik ederim" dedi ve kovdu resmen.Bir de birinci olduk,hava ataydım,açaydım kollarımı,gitme diyeydiim... Müdürün odasından tam çıkıcam Ege!

"Aaaaa Ege"

"Aaaa İmge,niye çağırmış seni keltoş"

"Yarışmada birinci olmuşum ve filmi çekmemi istiyorlar.",

"Eeee bu çok iyi bir haber,çekelim o zaman"

"Ahhh,çekeriz tabi,ayıpsın,başrol sensin zaten"

"Çocuklar çabuk derslerinize"

"Bu ne birinci sınıf çocuğu gibi"

"Bırak be neyse hadi sınıfa girelim" dediği an zil çaldı.Sonrası malum yemek,okul,uyku...

"Ya Ayaz bunu sana daha kaç defa anlatmalıyım?Dedim ya bir aşk hikayesi,ama oyuncu yok."

Derin:"Ya çok mal olduğunuzu benim kaç defa söylemem gerek peki?Siz olun" dedi ve Ayaz'la göz göze geldik.

"Ama şey var bunda"

"Ne var" dedi Ayaz

"Öpüşme var"

"Nolcak ya öpüşün gitsin işteeee" dedi Derin.

"Belki utanıyorum" dedim kafamı yastığa gömerek

"Hem belki malum kişilerin şeysini istemiyodur şeyini" diye ekledim.

Dudaklarını kıvırdı ve çarpık güldü manyak Ayaz

"Ayaz yarına projeyi vermem gerek,kalkalım artık"dedi Derin

"Bizde kalsana Derin"

"Hafta sonu kalırım,sen beni güldürmekten yapamayız bunu zaten geçmem lazım dersten,kib"

"Hıh" dedim ve Ayaz'a sarıldım tabiki.Çocuk kollarını açmış arabasının önünde dikilmiş masum masum bakıyor red mi etseydim,fırsatlar kullanılmak için vardır beybisi.

"İyi geceleer" dedim ve gittiler

Yine mi gizli numara?

"Seni özlemişim"

"Ayaz?"

"Hayır"

"Kimsiniz?"

"5 seneden beri kokun hala burnumda,ama az kaldı İmge,çok az"

"Neye?Ne beşi?"

"Gerçeklere"...

Gecenin Ayazı ▲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin