Öfke

85 4 2
                                    

Şebnem'in gelmesine çok şaşırmıştım.Sonuçta Almanya'da okuyan ve şu an kitaplardan kendisini kaldıramaması gereken kız tam da karşımdaydı.Şaşkınlık içinde bakınıyorken yanıma gelip sarıldı kocaman gülümseyerek.Derin anlayamamıştı , Ayaz'da öyle.Ege tanıyordu doğal olarak.Can ise endişeli tavırlarla ne olacağını bekler gibi bakıyordu.Hazal'ın gözlerinin içinden ise öfkenin okları yayılıyordu.Artık kime saplanırsa!

"Bu kadar şaşıracağını tahmin etmemiştim" dedi Şebnem gülerek,

"Bu arada merhaba arkadaşlar ben Şebnem,İmge ve Ege'nin kuzeni."

Bir saniye.Ege'yi nereden öğrenmişti?Kendisi anlatmış olamazdı herhalde.

"Eee burada bekleyecek miyiz?Artık yukarı çıksak?" dedi Şebnem.

"Iıı,bencede çıkalım.Bu gecelikte Ege ile Ayaz aynı odada kalsın madem" dedim Ayaz ve Ege'ye bakarak,kabul ettiler.Sonra Derin'lerin odaya geldik,yataklara serildik.

"Şebnem,buraya gelmene bak inan çok sevindim,hatta çok özledim tabikide,yani arkadaşlarımla tatil yaparken sen nereden çıktın buraya?"

Yüzü biraz asıldı ve devam etti.

"Seni özledim ne olucak hazır fırsat vardı önümde ben de geldim" dedi tebessüm ederek.

"Ama ben çok yorgunum,uyumak istiyorum sabah görüşürüz kızlar,iyi geceler" dedi ve gözlerini kapadığı gibi uyudu.Sonra telefonuma Hazal'dan mesaj geldi.

"Derin'i alıp lobiye in,dayanamıyorum" dedi ve hazır Şebnem'de uyumuşken indik.

"Neler oluyor Hazal?" dedim.

"Derin sana anlatsın İmge" dedi. Hayır yani yine birşeyi en son ben öğreniyorum.Sonra elleriyle oynayarak Derin anlatmaya başladı.

"Seninle tanıştığımız ilk gün sana yurt dışından geldiğimi söylemiştim.Ama nereden geldiğimi söylememiştim.Geldiğim yer Almanya'ydı.Berlin Brandenburg İnternational School 'dan gelmiştim.Ayaz,Ege,Can ve ben o okuldaydık.Sonra Ege ve Can ilk olarak döndü.Biliyorsun zaten.Biz Ayaz'la kaldık.Şebnemde o okulda bildiğin üzere.Şebnem ile Can okulun en popüler çiftleriydi.Can dönmeden önce.Sonra Can'ın ailesi iflas etti ve Türkiye'ye dönmek zorunda kaldılar.Can bunları Şebnem'e anlattı.Şebnem oysa ki Can'ı sevmiyormuş,parası için çıkıyormuş meğer.Sonra Can Şebnem'in erkeklerle para karşılığında yattığını öğrenmiş ve Şebnem o gün onun için tamamen bitmiş.Sonra Can'lar dönmüş işte.Ama Can farklı okulda.Sonra işleri düzelmiş Türkiye'ye gelince.Hazal'larla aynı sitede oturuyorlarmış orada tanışmışlar.Sonra Ege'de Hazal ile aynı sınıfta olduğunu söylediğinde o okula gitmek istemiş.Yani bizim okula.Sonra Ayaz'da sıkılmıştı artık.Ve o da dönelim dedi ve biz böyle okula geldik.Ama biz gelmeden çok daha önce hani siz geçen yaz okulca yurt dışındaki okulları geziyordunuz hatırladın mı?Bizim okula da gelmiştin.Ayaz'da sana o günden beri vurgun zaten.Yani Ayaz'ın sana karşı olan hisleri kısa sürelik değildi.O günden beriydi.Kader hepimizi bir araya getirdi işte.Şunu da söyliyim,biz okula gelmeden önce işte Şebnem Can'ın evine gelmiş,af dilemiş falan.Hazal bunları görünce böyle şey oluyor işte,anlarsın.Şebnem türlü türlü oyunlar oynamış.Şebnem senin kuzenın olduğu için bunları sana söyleyemedik sadece.Hepsi bu kadar,lütfen gönder onu"

Duyduklarımın karşısında ağzım açık kaldı.Ama Şebnem'in böyle bir insan olduğu aklımın ucundan bile geçmezdi.Hele ki Ayaz'ın bana tam yedi aydır aşık olduğunu..Biraz daha muhabbet ettikten sonra yukarıya çıktık ve kendimizi uykuya teslim ettik.

SABAH

Kalktığımda Şebnem yatağında yoktu.Yatağını toplamış,ama eşyaları odadaydı.Sonra sesler gelmeye başladı.Derin'le yataktan fırladık

Can: "Ya Şebnem hayatımı batırma,çık git,aramızdaki herşey biteli bir sene oldu.Neyin kafasını yaşıyorsun?Ben Hazal'a aşığım."

Şebnem: "Hadi ama Can,dün akşam öyle demiyordun." dedi göz kırparak.Can öfkeden çıldırmak üzereydi.Hazal duydukları karşısında dayanamadan taarruza geçti.Ve Şebnem'in saçlarından yapışıp duvara sürttü.

Hazal: "Sen laftan anlamıyorsun galiba cici kız,bana ağzımı açtırtmadan defol git şuradan!"

Ayaz ve Ege, Can'ı sakinleştirmeye çalışırken bizde Hazal'ı çekmeye çalışıyorduk.E Hazal'ında 2 senedir yaptığı barfiks işe yaramış ne diyim.

Sonunda zarla zorla ayırabildiğimiz de Şebnem'in yüzünde çizikler vardı ama hala orospu gülüşü atıyordu utanmadan.

Hava kararmadan,kahvaltı bile etmeden eşyalarımızı toparladık ve Ayaz'ın arabasına doluştuk.On on beş dakika sonra Ayaz arabadan indi ve poğaça,simit meyve suyu alarak geri döndü.Akıllı sevgilim.

Akşam olduğunda eve de varmıştık.Derin ve Hazal bizde kalacaktı.Çocuklar da bizi bırakınca ayrıldık.

Derin: "Ya ben çok acıktım,birşeyler hazırlayalım mı?" dedi ayıcıklı pijamalarıyla.

Hazal: "Bence de çok iyi olur." dedi.

Üçümüz de klasik ev topuzu ve ayıcıklı panduflarımızla mutfağa indik.Spaghetti yapmaya karar verdik.Hazal spaghetti,Derin salata,bende masayı hazırladım ve içecekleri koydum.

Hazal: "İmge,kuzenin biliyorum ama çok üzgünüm.Gerçekten öfkemi kontrol edemiyorum." dedi.

"Saçmalama Hazal,kardeşim dahi olsa böyle hataların geri dönüşü yoktur.Sen en iyisini yaptın.Hak ediyordu."

Sonra yorgun olduğumuzdan odama döndük.Mis gibi çift kişilik yatakta şimdi ayaklarımız dışarda üç kişi yapıyorduk.Sevdiceklerim.

Ayaz:"Pamuk prensesim,iyi geceler :*"

"İyi geceler aşkım :*"

Hazal'ın Ağzından

Kalktığımda saat üçtü.Çok susamıştım.Kızlar uyuyordu.Bende yavaş adımlarla mutfağı bulmaya çalışıyordum.Sonra mutfağa girdim.Sürahiden bardağa su döktüm tam içecektim ki boğazıma soğuk metal birşey dokundu.

"Sesini çıkarırsan keserim."

Multimedya:Hazal ve Can

Gecenin Ayazı ▲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin