Deku(ano budeme mu říkat Deku) šel ráno do školy celý vystresovaný,protože ho šikanoval Bakugo a jeho parta.Ale Deku měl extrémní smůlu.
V Bakugově partě byl totiž jeho crush.Todoroki Shouto.Nevěděl,jestli Todoroki k němu taky něco nemá,ale doufal v to.Jen pro jediný důvod:Nikdy mu nic neudělal,jen na něj zíral jakoby nic.A když si myslel,že se Deku nekouká,(samozdřejmě že se koukal) mrkal na něj.
Takže vždycky,když potká na chodbě Bakugovu partu s ním v čele,trochu zčervená když se podíval na toho půleného kocourka.
A proč ho šikanovali?Jenom kvůli tomu,že je na kluky a většinou nosí svou oblíbenou růžovou mikinu,která se navlíká přes hlavu.Dneska ji měl JAK JINAK opět na sobě.
"Ale ale, buznička se nám vrátila!"zasmál se Bakugo."No a co že není jako ostatní?Aspoň je originál!Narozdíl od tebe!"zařval mu do obličeje Kirishima a vlepil mu facku.Bakugo se extrémě lekl,až poskočil,když mu rudovlasáč zakřičel do ucha a pak ještě sykl bolestí po facce..
Kirishima pak chytil Deka za zápěstí a táhl ho kamsi do háje.Teď ho DEFINITIVNĚ zachránil před dalším monoklem a už pátou jizvou na obličeji.Když se zastavili,Deku povídá:"Díky za záchranu,Kirishimo." "Nemáš za co,Deku." Ale naší cute brokolici se rozsvítilo v hlavě
"Proč jsi mě zachránil?"zeptal se. "Někdo z naší partičky má na tebe zálusk a tak mě poprosil,ať ti dneska trochu pomůžu no...a... taky jsem na kluky...my musíme chránit druhé." usmál se Kirishima.
Hned jak to dořekl,Deku začal přemýšlet.Doufal,že ten 'co na něj má zálusk' je Todoroki.
YO YO YO VÍTEJTE U DALŠÍHO PŘÍBĚHUUU😇😂🎆
TAKŽE JAK JSTE SI ASI VŠIMLI,TAK JE TU NOVÝ PŘÍBĚH A TENTOKRÁT NENÍ DRARRY ALE TODODEKUUUUU❤❤❤❤💙
TAK ZATIM PÁČKOOOOO
ČTEŠ
Světlo Mého Života 🎆(#Tododeku A #Kiribaku)
FanfictionKomu taky příjde tenhle fanart strašně cuuute? Btw přečti si a uvidíš😂