..."Kacchane!" zakřičel Deku. Jak Bakugo tak Kirishima se na něj otočili. Deku k nim běžel,co mu nohy stačily. Kirishima začal trochu žárlit,pevně objal Bakuga a zamračil se.
Když k nim Deku doběhl, chvíli se rozdýchával. Pak řekl:" Tak Kiri,vidím,že si to zvládl sám" a usmál se." A to jsem měl v plánu ti trochu pomoct" Deku zamrkal na Kirishimu.
"Opovaž se ho dotknout a seš mrtvej" zasyčel Kiri a obejmul Bakuga ještě silněji. Během jejich rozhovoru Bakugo jen tikal očima mezi Kirim a Dekuem(stále to neumím skloňovat😂) a pro jistotu se ještě víc přitulil ke Kirishimovi.
"No tak já vás nechám vy hrdličky" řekl Deku a během odchodu se smál. Jak 'Baky' tak Kirishima se začali červenat jako rajčata. Kiri už Bakuga pomalu pouštěl.
"Um....tak...ahoj?" zakoktal Bakugo. Kiri se usmál :"Tak ahoj broučku" a odešel. Bakugo ještě víc zčervenal,ale pak se dokopal k odchodu do pokoje.
Deku byl na sebe pyšný. Dostal dva své kamarády k sobě. No, Bakugo nebyl jeho kamarád,ale i tak. Teď mu to určitě bude chtít Kirishima oplatit a bude se ho pokouset dostat k sobě s Todorokim.
'No, tak to bude ještě sranda.' Pomyslel si Deku a přemýšlel trochu víc. A tak šel a šel až do někoho vrazil a spadl na zem :" Moc se omlouvám,já nechtěl-///////-"
Jakmile otevřel oči,hned se začal červenat. Stál tam Todoroki.Deku nebyl schopný jediného slova. Todo i němu natáhl ruku a řekl :" Tak pojď,vstávej"
Co měla brokolice na výběr. Přijal ruku a vstal. Pak se ze sebe snažil dostat smysluplnou větu:" J-já...d-d-děku-j-ju m-m-moc." Měl pocit,že mu srdce vyletí z hrudi,jak moc mu bušilo.
Todoroki viděl,že se Deku červená a v duchu se nad tím pousmál. Avšak jen řekl:" Jsi v pořádku?Máš červený tváře a úplně koktáš" řekl a pohladil Deka po rudé části tváře.
Tím brokolici ještě více znervóznil a zčervenala ještě víc. "Ehhh....Ummmm.....Ehmmmmm...." Nebyl schopný mluvit a Todoroki to věděl. Usmál se.
Pro Deka (😂) to byl ten nejhezčí úsměv na světě. Todo Deka (?) přimáčkl ke zdi,přiblížil se k Dekuově (😂?)obličeji co nejblíž to šlo a řekl:" Tak řekneš mi něco nebo ne?" a pousmál se.
"J-já...uhhh.....ehmm......ehhh....j-j-já..." Todoroki poznal,že je Deku ' SUPRČUPRMEGAMOCEXTRANERVÓZNÍ' a začal se hihňat. "Ale no ták,proč mi nic neřekneš?~" a udělal psí oči.
"Ehhhh....." Deku,ačkoliv dělal,co chtěl,nemohl poskládat smysluplnou větu. Todovi se líbilo ho takhle trápit. Ještě dobrou chvíli tam stál a nenechal Dekua(😂) odejít. "Hehe,tak mi něco řekneš nebo ne?~" Torokiho už to ořestalo bavit a pomalu Deka políbil. Cítil,jak brokolička ztuhla a ....
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH
BUDU VÁS TÝRAT MUHAHAHAHAGA NE DĚLAM SI SRANDU A VARUJU ŽE KAPČI TU NEBUDOU VYCHÁZET TAK MOC ČASTO JAKO U 'TAJEMSTVÍ'TAK TEDA
PAPAPA
ČTEŠ
Světlo Mého Života 🎆(#Tododeku A #Kiribaku)
FanfictionKomu taky příjde tenhle fanart strašně cuuute? Btw přečti si a uvidíš😂