JUNGKOOK'DAN
TZUYU'YLA EVLENMİŞTİK AMA HALA OKULUMUZ OLDUĞU İÇİN EVE DOĞRU DÜZGÜN BİRŞEY ALMAMIŞTIK VE BUGÜN TZUYU'NUN KARDEŞİ JAEMIN'NIN DOĞUM GÜNÜYDÜ AMA JAEMIN ASLA HEDİYE İSTEMİYORDU TEK BİR ÖPÜCÜK İSTİYORMUŞ BEN DOĞUM GÜNÜMDE TZUYU'NUN HAMİLE OLMASINI İSTERDİM VEYA DOĞUM GÜNÜMDE ÇOCUĞUMUN OLMASINI İSTERDİM HEP AMA OKUL BİTENE KADAR BU İMKANSIZ GİBİYDİ OKULDA BİZİM EVLİ OLDUĞUMUZU HERKES BİLİYORDU AMA YİNE DE BİZE ÇIKMA TEKLİFİ EDEN ÇOK İNSAN VARDI TZUYU BENİ KISKANIYORDU BEN İSE ONU KISKANIYORDUM AMA ŞU VARDI Kİ YİNE DE O OKULA GİTMEMİZİN GEREKİRDİ O YÜZDEN TZUYU'YU ZOR DURUM DA BIRAKMAYI ASLA İSTEMİYORDUM TZUYU'NUN BANA SESLENMESİYLE DÜŞÜNCELERİMDEN AYRILDIM.
TZUYU: BENİ DUYMUYOR MUSUN JUNGKOOK?
JUNGKOOK: DUYDUM AŞKIM TEK BİRAZ YORGUNUM O YÜZDEN SESLENEMEDİM ÖZÜR DİLERİM DEDİM GELDİ YANIMA OTURDU KAFAMI ONUN KUCAĞINA KOYDUM SONRA AKLIMA GELMEYECEK BİR SORU SORDU.
TZUYU: JUNGKOOK SEN DOĞUM GÜNÜNDE HEDİYE OLARAK NE İSTERDİN.
JUNGKOOK: SENİN HAMİLE OLMANI VEYA ÇOCUĞUMUN OLMASINI.
TZUYU: BELKİ HAMİLE OLMUŞUMDUR NEREDEN BİLİYORSUN.
JUNGKOOK: EMİN MİSİN?
TZUYU: HAYIR TZUYU'YUYUM.
JUNGKOOK: HAHAHA ÇOK KOMİK
TZUYU: EVET KOMİĞİM.OKULA GİDECEM BEN.
JUNGKOOK: TAMAM.
TZUYU: SEN GELMİCEK MİSİN.
JUNGKOOK: HAYIR.
TZUYU: İYİ SEN BİLİRSİN.
8 SAAT SONRA
YAZAR'DAN
TZUYU EVE GELMİŞTİ DİREKMEN KENDİNİ BANYOYA ATTI YÜZÜ SOLGUN GÖZÜKÜYORDU VE BU JUNGKOOK'U RAHATSIZ EDİYORDU HEMEN TZUYU'YUNUN YANINA GİTTİ.
JUNGKOOK: TZUYU İYİ MİSİN?
TZUYU: HAYIR.
JUNGKOOK: NEYİN VAR.
TZUYU: MİDEM BULANIYOR.
JUNGKOOK: NİYE
TZUYU: BİLMİYORUM BUGÜN ZATEN PEK UYUYAMADIM UYURSAM GEÇER.
JUNGKOOK: TAMAM LL
3 SAAT SONRA
TZUYU'DAN
UYANDIĞIMDA YİNE HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YOKTU HEMEN LAVABOYA KOŞTUM HEMEN VE KUSMAYA BAŞLADIM JUNGKOOK GELDİ HEMEN.
JUNGKOOK: NEYİN VAR
TZUYU: MİDEMİN BULANMASI GEÇMEDİ.
BUNU DUYDUĞUNDA JUNGKOOK HEMEN TZUYU'YU KUCAĞINA ALIP HASTANEYE GİTTİ.
[TZUYU DOKTORUN YANINDAYKEN]
DOKTOR: TZUYU HANIM SİZE GÜZEL BİR HABERİM VAR.
TZUYU: NEYMİŞ.
DOKTOR: HAMİLESİNİZ.
TZUYU: GERÇEKTEN Mİ.
DOKTOR: EVET.
TZUYU ODADAN ÇIKTIĞINDA JUNGKOOK'UN MERAKLI BAKIŞLARINA BAKAR.
JUNGKOOK: EE NE OLDU TZUYU.
TZUYU: JUNGKOOK BEN HAMİLEYİM.
YOU ARE READING
TZUKOOK YUNKAI 2
Cerita PendekTZUKOOK YUNKAI kitabımın 2.kitabı umarım severisiniz.