#1

170 11 0
                                    

Vracala sam se iz druge smene,isla sam ka kuci. Sacekala sam svoj poslednji bus na glavnoj stanici. Dan mi je bio jako tezak i bila sam iznervirana, kada je bus dosao samo sam se ugurala negledajuci da li je neko pao ili ne,samo sam sela na skroz prednje sediste da ne bi morala da gledam ljude oko sebe. U ovakvim situacijama jedini nacin da se resim stresa je bio da gledam kroz prozor u nocno nebo, ali da naravno je moj seljobus bio prljav i nije se videla bela mecka. To me je samo jos vise iznerviralo, imala sam 40 minuta voznje i jedini nacin da ubijem to vreme je bio ili da citam nesto ili da slusam muziku, naravno da sam izvadila slusalice i trazila odredjenu pesmu koju sam naravno zaboravila da skinem, jos vise iznervirana ulazim na yt i pokusavam da nadjes pesmu, skinula sam je na brzinu i primetila da taj lik koji pravi pesme nije ni poznat, izgledao je kao obican ytber koji pravi pesme iz hobija. Pocela sam malo da istrazujem o njemu, idalje sam bila iznervina zbog autobusa ali njegova muzika me je opustala, ceo put do kuce sam ga slusala, kada sam stigla kuci bacila sam se na krevet i slusala njegov dubok kao rdjav glas, bas me je opustila nkegova muzika, moja majka je nasla to kao pravi trenutak da mi saopsti vesti koje su mi upropasile vece ponovo"Y/N" rekla je ona "Znas kako idemo ka bankrtou, i kako izadjemo kucu u Vranju?" Rekla je gledajuci te pravo u oci, "Dobro da i?" upitala sam je zbunjeno "To nam idalje nije dovoljno, izdavacemo 2 sprat ove kuce" rekla je sa izdahom. "MOLIM KAKO NIJE DOVOLJNO ZASTO GORE?????" Skocila sam sa kreveta uzrujano i besno. "Ne zelim da se nerviram ok, ok je radite sta hocete apsolutno me je briga" rekla sam i ubacila slusalice u usi, ne zadugo zaspala sam slusajuci njegov nekako agresivno umirujuc glas. Sledecg dana u skoli sam bila totalno odsutna razmislja sam samo o tom liku sa ytba. Kad su me drugarice napokon dozavne na planetu zemlju upitale su me zasto sam toliko ne prisutna, nisam znala sta da kazes pa sam im samo pokazala svoj telefon,"On je razlog sto sam odustna, bas mi se svidja njegova muzika!" Rekla sam ushiceno "ko je bre taj klosar?" Upitala je jedna drugarica "Ana on nije klosar, on je ytber koji pravi pesme" rekla sam spustajuci svoju ruku na celo." Dobro, dobro ima li neki dan da se vas dve ne svadjate??" Izjavila je Andrea "i kazi nam vise ko je taj baja.."Rekla je znatizeljno " Pa ne znam mu pravo ime a ni kako izgleda jer ne prikazuje facu" objasnjavala sam svojim drugaricama."Nisi nam time sto si rekla to nista rekla o njemu" brzala je Ana iznervirano." I kako ne prikazuje facu, ytberi koji prave pesme obicno napucaju da imaju spot ovaj tvoj klosar nema??"Rekla je."Ana on nije klosar i ne on nije takav da napuca spotove slika mu je crna sa znakom beskonacnosti i zove se J-Hope, i da proverila sam drustvene mreze ne prikazuje facu samo ima slike racunara kako pravi pesme" objasnjavala sam im."A pa daj da cujemooo" rekla je Andrea pustajuci neku random pesmu na tvom telefonu. " ima za sad samo oko 5 pesama" Dodala sam nakon sto je Andrea ubola tvoju omiljenu njegovu pesmu." Wow dobar je reper, nisam znala da si tip osobe koja bi slusala rep" Prokomentarisala je Ana." Nisam ni ja" kratko sam odgovorila. Ostatak odmora ste slusale muziku.*TIME SKIP* isla sam ka stanici i videla kako mi autobus vec stoji, pocela sam trcati najbrze sto sam mogla da udjem na vreme, uspela sam da udjem u bus na vreme, sela sam izvadila slusalice i pocela uzivati u njegovoj muzici, na sledecoj stanici je usao neki neobican decko, bio je visok, imao je crvenu kosu i zanosne tamne oci, skrenula sam pogled jer mi je bilo neprijatno da gledam nekog decka kako ulazi u bus, gledala sam u svoj telefon kad je neko seo pored mene ali nisam imala volje za zivotom da bih pogledala ko je, vec sam samo pojacala slusalice so kraja praveci playlistu sa svim pesmama od J-hopa. "Ti slusas tog lika?" Rekla je osoba koja je sedela pored mene, idalje nisam imala volje da pogledam ko je to i samo sam gledala u telefon i pricala "Omg da obozavam ga, mnogo mi se svida njegov stil i ima prelep glas." Rekla sam a zatim prikupila snage da pogledam osobu koja je sedela pored mene i osmehnula se, to je bio decko u koga sam zurila kad je ulazio u bus. Nisam mogla da vidim njegovo lice jer je nosio masku, trepnuo je dva puta nakon sto sam se osmehnula, i upitao "Uhh um...da li bi ti smetalo da um delimo slusalice?" Gledala sam ga bledo par sekundi a zatim mu ponudila desnu slusalicu. "dokle ides?" Rekao je uzimajuci slusalicu "Tri stanice od semafora, ti?
"Ooh ja isto hahah" zasmejao se, imao je najlepsi i najsladji smeh koji sam ikad cula, zagledala sam se sa trenutak. Pustila sam J-hope-ovu zadnju pesmu,"Ova mi se mnogo svidja bukvalno mi popravi mood i tera me da plesesm" rekla sam gledajuci tog baju pored sebe,"Btw zasto nosis masku?Da li si bolestan?"
Upitala sam znatizeljno gledajuci ga pravo u tamne oci,"Mm uh ne nisam.....Samo volim da je nosim" nakon izjave pogledao je sa strane, to mi je dalo doznanja da ne zapitkujem dalje. Vozili smo se vec 20 minuta i msni se prispavalo, zatvorila sam oci i vec nakon nekoliko minuta sam zaspala naslanjajuci se na njegovo rame, na to se on samo osmehnuo i malo smanjio muziku da bih mogla laske da spavam. Vozili smo se tako 15 minuta i ja sam se probudila i skontala sa sam da sam na njegovom ramenu, trgnula sam se iz sna i skolinila sa njegovog ramena, on se samo nasmejao i ustao "Ustaj silazimo ovde" na to sam samo ustala, skinula slusalice i spakovala ih, tako smo isli ka svojim kucama, imali smo dosta da pesacimo, a i da pricamo sa obzirom da imamo jako slican nacin razmisljanja. Stanica je bila malo dalje od mesta u naselju gde oboje zivimo. I koliko kod raskrsnica da smo prosli isli smo istim putem sto me je zabrinjavalo, pocela sam da razmisljam da li ce da me kidnabpuje. "C-cudno to sto smo svuda skrenuli isto...k-koja ti je adresa?" Upitala sam ga sa sto manje straha ali se culo malo podrhtavanje. " A sto pitas?" Tu mi se onako polako opasno priblizio" Da se ne bojis da cu da te kidnapujem mozda, i radim ti sta god pozelim?" Podigao mi je bradu i pogledao pravo u moju dusu kroz oci. Bile su tako tamne i duboke. Osecala sam se kao da propadam i gubim se u njima. "HAHAHAHA boze salim se hahaha kako si se uplasila" prasnuo je u smeh i tad mi nista nije bilo jasno gledala sam ga prazno pa zatim uzviknula " Gah covece prepao si me srce mi je stalo! Bila sam spremna da te udarim da si jos nesto pokusao! Ufff"
"Aww izvini izvini morao sam samo malo da se nasalim sa tobom nemoj da se ljutis molim te~" pricao je u soft tonu i napucio se. "Aishh dobro ali vraticu ti kad najmanje budes ocekivao" udarila sam ga po ramenu." Idalje mi nisi rekao koja ti je adresa." "Mmmm pa iskreno jos nisam zampatio tek se doseljavam hahaha" rekao je kroz smeh. "Eh pa kako to? Kako se ne izgubis onda?" "Pa vidis zapravo nije moja kuca nego mi jedan par izadje jedan sprat kuce i objasnili su mi kako da dodjem" rekao je hvatajuci se za vrat "Oh boze dobro" rekla sam, zatim je nastala tisina do zadnje raskrsnice. "Okej ovo je zadnja raskrsnica i ako skrenes levo, pozvacu policiju i prijavicu te." Rekla sam upiruci prst u njega. Na to se decko slatko nasmejao i ja sa njim. "Ne brini idem desno mislim...?" Rekao je gledajuci u mobilni telefon "Mmm mislis? Mada da budem iskrena ova raskrnica je samo kao precica, ja idem levo jer mi je blize kuci, inace mi mama stalno govori da idem desno ali je nikad ne slusam zato sto nema potrebe da idem desno kad mogu ici kroz sumarak" objasnjavala sam mu "Oh pa meni zena rekla da idem desno, i mislim da cu da je poslusam hahaha" rekao je kroz smesak " dobro onda videcemo se ovo je malo mesto*namignula sam mu* neki dan mogu da ti pokazem mesto malo, a sto se tice ljudi pazi sa kime se druzis nisu svi onakvi kakvim se cine" nasmesila sam se "Hmm pa mi ti se cinis bas mirna, mora da si mafia leader!" Rekao je i oboje smo prasnuli u smeh." Mozda i jesam pazi se hahaha" u tom trenutku me je majka pozvala, javila sam se i majka mi je pocela da vice zasto jos nisam kuci, mahnula sam decku u znaku da moram da krenem, nakon sto sam se okrenula pocela sam da se svadjam sa majkom.
*END OF EPISODE ONE*

Underrated Writer |j.hs|Where stories live. Discover now