Taehyung POV.

Byl normální den jako každý jiný.
Ráno jsem vstal,nasnídal se,vyčistil si zuby atd.No prostě normální ráno.
Potom jsem se vydal do školy.
Ve škole jsem si ve skříňce vzal učebnice a vydal jsem se na svojí první hodinu.Měl jsem matematiku moc ten předmět nemusím tak ,ale co už.
Zazvonilo a otevřeli se dveře vešla učitelka a hned za ní kluk.Měl bílé vlasy a byl malé postavy.
"Tohle je váš nový spolužák Min Yoongi" řekla paní učitelka.
"Yoongi sedni si támhle k Taehyungovi" dodala.

Yoongi POV.

Z dnešního dne jsem byl dost nervózní.Nová škola a nový lidi.
V minulé škole mě šikanovali proto se moc s lidma nebavim a ani nemam moc kámošů.Mam pocit ,že to tady nebude jinak.Všichni se na mě koukají tak divně kromě toho kluka ke kterýmu si mam sednout.Snad bude v pohodě.
No uvidíme necháme tomu čas.

Taehyung POV.

Ten kluk vypadá docela v pohodě.Chtěl bych se s nim nějak se známit ,ale vypadá dost nervózně.Tak přece jenom je to jeho pvní den.Osobně jsem taky nervózní.Strasně dlouho jsem s nikým neseděl ,protože se s nikym moc nebavim.No uvidíme jak to půjde.

Yoongi POV.

Sedl sem si k němu...."Ahoj já sem Taehyung" řekl.Otočil sem se na něj "A-Ahoj já sem Yoongi" řekl sem trochu koktavě a trochu sem se začervenal.

Taehyung POV.

Usmál sem se nad tím jak je roztomilý.Nechápu co se to se mnou děje....

𝙽𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 the 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖  [Tae-Suga]Kde žijí příběhy. Začni objevovat