Yoongi POV.
Dneska se odjíždělo na školní výlet nebo spíš na dovolenou.Jedem tam na 4 dny a budem ubytovaný v hotelu.Já samozřejmě budu na pokoji s Taem jak jinak..těšim se ,ale na jednu stranu se i bojim nikdy sem takhle nikam nejel.
Taehyung POV.
Když jsme jeli v autobusu všiml sem si , že Yoongi je nějakej nervózní. Tak sem si hlavu položil na jeho rameno a on se začal strašně červenat. Uchechtl sem se , byl strašně roztomilí. Jeli jsme asi 6 hodin. Ale mezitím byli samozřejmě i přestávky. Já jsem skoro celou cestu spal s hlavou položenou v Yoongiho klíně. Vypadal jak rajče vždycky když sem si tam hlavu dal nebo se ho nějak jinak dotkl. Pomalu , ale jistě si myslim že bych s Yoongim chtěl být víc než kamarád , ale nechci nic uspěchat. Přece jenom tak dlouho se neznáme....
Když jsme tam dojeli dali nám karty od pokojů....
Já a Yoongi jsme se šli hned ubytovat "půjdu se ještě osprchovat" řekl jsem.
Yoongi jenom kývl a začal si vybalovat věci.
Po sprše jsem vylezl jenom s ručníkem kolem pasu
Když jsem vešel k posteli abych si vzal oblečení viděl sem jak ze mě Yoongi nemůže spustit a oči a zase je jak rajče. Ušklíbl sem se a mrkl na něj. On hned obrátil pohled na zeď a dělal jakože se nic nestalo.
Oblíkl sem se a pomalu sme se chystali na oběd....
ČTEŠ
𝙽𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 the 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 [Tae-Suga]
FanfictionKim Taehyung není jako ostatní.Moc se nebaví s lidmi.Ale jednoho potká někoho kdo mu změní život.