Yoongi POV.

Uběhlo pár týdnů a s Taehyungem jsme se dost sblížili.Zrovna jsem šel po chodbě a viděl sem ho stát u skříněk "TaeTae!!". Otočil se a já se usmál.

Taehyung POV.

"Ahoj Yoonie" usmál sem se.Se strašně roztomilej jak se směje."Tak jdeme na hodinu?" kývl a šli jsme do třídy.Byl jsme tam mezi prvníma a učitel tam taky ještě nebyl.Sedli jsme si a začali si povídat.Potom začala hodina.Já a Yoonie jsme byli asi jediný který dávali pozor.

Yoongi POV.

Po škole jsme šli po ulici "TaeTae nechtěl by si jít ke mě a třeba tam přespat?" Usmál sem se.

Taehyung POV.

"Jasně a moc rád jenom si musim jít pro nějaký věci ke mě"....tak jsme nejdřív šli ke mě tam sem si zabalil věci a šli jsme k Yoongimu.

Yoongi POV.

Byl to super večer.Dívali jsme se na filmy,tancovali,zpívali a hlavně jedli.Potom jsme si šli lehnout...nevim proč ,ale prostě jsme se k sobě přitulili a mně se hned spalo líp.
Další den jelikož byl víkend tak jsme spali dlouho ,ale stejně jsem se vzbudil dřív než Tae tak sem začal dělat snídani.

Taehyung POV.

Vzbudil sem se a hned sem zamířil do kuchyně kde už byl Yoongi a dělal snídani. "Dobré ráno Yoonie" usmál sem se a sedl si ke stolu. "Dobré ráno TaeTae" taky sedl a začali jsme jíst.

Celí víkend jsme strávili spolu.Byli jsme úplně všude kam jsme chtěli a byl to ten nejlepší víkend kterej sem kdy zažil...

𝙽𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 the 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖  [Tae-Suga]Kde žijí příběhy. Začni objevovat