İyi Okumalar 💜
~3 YIL SONRA ~
Jinomma: Nerde kaldı bu çocuklar?
Havada karardı ya başlarına bir şey geldiyse ?
Hobiehope: Birazdan gelirler herhalde
Jinomma: İyi ama bende yemek yaptım onlar için. Soğutmadan yemeleri lazım.
Kookie: Bizim için yapma sen git başkalarına yap hyung. Öyle olsun.
Jinomma: Sen sus bakim !
O şansı sen üç yıl önce kaybettin.
Kookie: Suga hyung hala iyi
hıh!
Sugarsuga: Çocuk işi biliyor 😎
Jinomma: Kook ! Gel buraya terlikle döveceğim seni !
Benim yaptığım yemekler de güzel bir kere. Hepsinin tadı birbirine benzemesinin sebebi hepsinin güzel olması bir kere!
Benim yemeklerim böyle tür hakaretleri hak etmiyor!
Monie:Herneyse konuyu kapatalım. Ben cidden bizim çocukları merak ettim.
Kookie: Bence araba çarptı.
TaeTae: Hayır Kookie saçmalama
Sugarsuga: Tae haklı . Arabaları var ve geçen sene ehliyetini aldığı için iyi bir sürücü.
TaeTae: Bence uzay mekiği gelip onları arabasıyla birlikte ışınlayarak kaçırdı 🤔
Sugarsuga: Tae'ye haklı dediğim için lütfen beni vurun 🔫
Hobiehope: Onlara bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yani öyle umut ediyorum. Yine de cevap verseler güzel olacak.
Jinomma: Bak kesin bir şey oldu. Kaç yıl oldu hala diken üstündeyim. Hergün bir şey olacak diye ödüm kopuyor.
TaeTae: Ben dedim size ama uzaylılar kaçırdı kesin yoksa her türlü cevap gelirdi onlardan.
Sugarsuga: İşte benim hayatım.
NASIL YAŞADIĞIMI GÖRÜYORSUNUZ DEĞİL Mİ!!
Kookie: Görmezden gel hyung, ben öyle yapıyorum
TaeTae: Kook!!
Hobiehope: Jimin-ah!! hemen cevap ver hyungunu kızdırıyorsun.
bbJPark: Neler oldu öyle?
Jinomma:Jimin!!
Sen nerdesin çocuğum yemeğiniz soğuyacak her gün beni böyle bekletmeniz ayıp değil mi haaah!!
bbJPark: Jin hyung sakinleş lütfen.
Özellikle beklemeni istemiyoruz ama yine de beklediğin içi özür dileriz.
Ve şuanda da bizi bekleme çünkü biz restauranttayız.
Jinomma: Yemekler güzel miydi?
bbJPark: Evet hyung.
Jinomma: Ne demek güzeldi!!
Ben sizin için kalkmış hergün yemek yapıyorum, lezzettli yeni yemekler deniyorum , emek sarf ediyorum senin dediğine bak çocuk!!
Monie: Jin hyungunuzun kalbini kırdınız. Özür dileyin...
bbJPark: Üzgünüm hyung...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rᴇᴀʟ Mᴇ ☆ Park Jimin
FanficbbJPrk: Bunu neden yaptığımı söylersem, yanımda olmayacağından korkuyorum . Çünkü ben bir idolüm ve sense sıradan bir insan. Islrose:Sıradan?... Neden , sıradan biri bir idolden hoşlanamaz mı? Anladım....