Newt Scamander to Hagrid

139 10 3
                                    


Przeczytałeś tytuł, zdziwił cię? Nas nie. Za chwilę dowiesz się dlaczego.

Zastanawiałeś się kiedyś kim jest Hagrid? Dlaczego jest taki ogromny lub czemu jest wiecznie młody? Otóż odpowiedź jest prosta to nie jest Hagrid. Zastanówmy się dlaczego historia Newta Scamandera nagle się urwała. 

Otóż po dużym sukcesie jaki osiągnęła jego książka ,,Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Sława zaczęła go przytłaczać i postanowił zmienić swoje dotychczasowe życie na zawsze. Newton szukał wytchnienia od zgiełku popularności w wielu miejscach. Jednakże wszędzie był rozpoznawalny i to go przytłaczało. Dlatego nieustannie podróżował, ale ostatecznie udał się do Hogwartu. Gdzie Dumbledore jego przyjaciel, zaproponował mu schronienie na kilka dni. Niestety Scamander trafił do szkoły w trudnym dla niej okresie. Ponieważ w szkole dochodziło do ataków, w których wielu uczniów zostało spetryfikowanych. (Nawiązanie do tej sytuacji mogliście znaleźć w drugiej części Harry'ego Potter'a) Podczas swojego pobytu w Hogwarcie poznaje Tom'a Marvolo Riddle. Chłopak skarży mu się na Hagrida-miłośnika prac ogrodowych i przeróżnych istot, którymi się ogromnie pasjonuje, pracującego w zamku.  Riddle (jak zapewne wiecie z książki) jest odpowiedzialny za śmierć szlamy-Marty, oczywiste jest, że nie planuje ponosić konsekwencji więc stara się zrzucić winę na Rubeusa. Tom powiedział Newt'owi, iż Dumbledore zawsze obroni swojego ogrodnika. Newt był wręcz zachwycony sytuacją Hagrida, bezpieczne życie na uboczu, zajmowanie się ogrodem i zwierzętami-życie o którym marzył. Scamander przez chwilę zastanawiał się w ciszy. Decyzja którą miał za chwilę podjąć zmieniłaby jego życia o 180 stopni. Newton zostawił Toma w miejscu w którym go spotkał i udał się do domu Hagrida. Otworzył drzwi, bez pukania, wyciągnął różdżkę, wycelował w mężczyznę, wypowiedział zaklęcie...

Po chwili w pomieszczeniu znajdował się już tylko pies, pies rasy brytan, był nieprzytomny. W okół niego leżały fałdy grubego, zielono-brązowego lnianego materiału. Newt uśmiechnął się pod nosem ubrał się w szaty Rubeusa. Postanowił udać się do lustra i się przejrzeć. Dopiero teraz rozejrzał się po pokoju. Była to kuchnia połączona z małym salonikiem i sypialnią. Całe pomieszczenie było zagracone i znajdowało się w nim wiele podejrzanych słoików i specyfików. Newt czuł się wniebowzięty i jednocześnie przerażony tym co zrobił. W końcu przejrzał się w lustrze, było ono pęknięte u góry i zakurzone, ale nie przeszkadzało mu to. Spojrzał na siebie. Był zdecydowanie za niski i z twarzy wyglądał zupełnie inaczej. Użył zaklęcia iluzji i po chwili wyglądał jak Hagrid, jednakże wzrost wciąż był problemem. Wyczarował szczudła-to jedyny pomysł na jaki wtedy wpadł. Wyglądał jak Hagrid. Nie. On był Rubeusem Hagridem. Chwilę zachwytu przerwał mu ogromny ból w prawym policzku. Pies, który był Hagridem, wybudził się. Newt zobaczył strużkę krwi spływającą z jego policzka. Na drewnianej podłodze izby zobaczył swojego kła, pies wygryzł mu zęba. Newt był zbyt oszołomiony żeby jakkolwiek zareagować na to zdarzenie, w głowie przeleciała mu wtedy tylko jedna trzeźwa myśl: nazwę psa Kieł.

Tak, dokładnie. Newt to Hagrid. Z początku też nam nie chciało się w to wierzyć (nam-redakcji AromatHarry), ale ta teoria ma za dużo sensu, aby była niemożliwa. Jest to pierwsza z naszych teorii które publikujemy na Wattpadzie, ale uwierzcie jest ich dużo więcej. Zachęcamy do dyskusji i uwag na temat teorii w komentarzach dzięki czemu będzie można ją ulepszać i wzbogacać o nowe fakty.

Pozdrawiamy!

Redakcja AromatHarry

Teorie Spiskowe - Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz