Związek Harry'ego i Ginny to kłamstwo

84 10 10
                                    


Kto z was nie kocha shipu Hinny? 

A co jeśli cały związek tej dwójki jest oparty na kłamstwie? Otóż jak pamiętamy Hinny wynikło tak naprawdę znikąd. Bo Harry'ego nie interesowała Ginny i traktował ją bardziej jak siostrę, niżeli przyszłą partnerkę. Możecie stwierdzić, że nie jest to wystarczający argument, w takim razie przyjrzyjmy się temu dokładniej. Z tego co wiemy Potter w serii tylko raz zakochał się w Cho Chang. Niestety dziewczyna nie odwzajemniała jego uczuć, możemy mówić o tym że Harry zdał sobie z tego sprawę dopiero w szóstej części, czyli ,,Księciu Półkrwi". Potem nie wiemy tak naprawdę, czy obdarzył kogoś zainteresowaniem. Można przypuszczać, że Malfoy'a gdyż śledził on chłopaka i martwił się o jego stan. Lecz niestety nie jest to potwierdzone. Dobrze teraz wróćmy do samej Ginny, która zakochała się w Potterze niemal od pierwszego wejrzenia. Zastanówmy się teraz jak musiała się czuć wiedząc prawdopodobnie od Rona, czy Hermiony na temat tego, że Harry darzył uczuciami inną dziewczynę. Prawdopodobnie desperację, dlatego myślę że prawdopodobne jest to iż dziewczyna podawała Potter'owi amortencję (eliksir miłosny).  Mogła zacząć to robić w szóstej, bądź siódmej część lecz nie wiadomo na sto procent. Mogły być to małe dawki, dlatego nikt nie zauważył. Dziewczyna jak też wiemy miała dostęp do różnych specyfików, produkowanych przez jej braci Fred'a i Gorge'a. Sytuacja z podawaniem eliksiru miłosnego jest nam dobrze znana, w końcu matka Toma Marvolo Riddle podawała jego ojcu Tomu Riddle amortencję. 

Myślimy, że ta teoria jest jedną z bardzo prawdopodobnych. W końcu nikt nie lubi Hinny, to musi o czymś świadczyć. Zapraszamy do dyskusji w komentarzach, bo mało się udzielacie a chcemy z wami dyskutować. 

Pozdrowienia!

Redakcja AromatHarry

Teorie Spiskowe - Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz