(Pamiętajcie, że Newt to Hagrid)
Skąd ta teoria i kiedy dokładnie planował zamach? Wszystkie odpowiedzi znajdziecie tutaj.
Tak więc jak wiemy Hagrid (czyli Newt pamiętajmy) w drugiej części Harry'ego Potter'a wybrał się na Pokątną, a dokładniej na alejkę Nokturnu. W celu zakupu środka na ślimaki. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyż jest ogrodnikiem i gajowym Hogwartu oraz sam hoduję warzywa w ogródku. Lecz gdy napotyka Harry'ego na swojej drodze jest lekko zmieszany i widocznie zakłopotany, gdy chłopak pyta go o to co tam robił. To wszystko wydało nam się zbyt podejrzane. Dlatego myślimy, że ,,środek na ślimaki" zakupiony przez Hagrida mógł być przeznaczony dla kogoś innego lub mógł być czymś innym niż zwykłym środkiem na ślimaki. Lecz w drugiej teorii, czyli tej że może być to trucizna jest pewien haczyk. A mianowicie taki, iż potem ten środek rzeczywiście zastosowano. Wtedy gdy profesor Sprout hodowała Mandragory dla spetryfikowanych. Dlatego wiemy, że musiał być to środek na ślimaki, w takim razie odpowiedź jest jedna. Jedyną osobą jakiej ten środek mógłby zaszkodzić jest Horacy Slughorn. Gdyż jest on w połowie ślimakiem (te teorie rozszerzymy kiedy indziej). Okej więc podsumujmy, czyli Hagrid chciał zabić Slughorn'a? Ale dlaczego zapytacie? Otóż możemy przypuścić, że Horacy odkrył iż Hagrid nie jest Hagridem (więcej na ten temat w naszej pierwszej teorii). Dlatego w akcie desperacji Scamander, aby nie zostać wykrytym postanowił się go pozbyć. Jednak ze względu na otwarcie komnaty tajemnic i tego, że musiał oddać zakupiony środek. Slughorn'owi udało się uciec i ukryć (gdzie się ukrył widzimy w części ,,HP i Książę Pół-krwi")
Ta teoria jest dość ciekawa. Zapraszamy do dyskusji w komentarzach, chętnie posłuchamy waszych wypowiedzi.
Pozdrowienia!!
Redakcja AromatHarry.
Przepraszamy was też za nieobecność, ale nie chciało nam się nic robić.
P.S. (od drugiej części redakcji która sprawdza orto, interpunkcję itd.) chyba tobie się nic nie chciało lol
CZYTASZ
Teorie Spiskowe - Harry Potter
FanficTeorie spiskowe o uniwersum Harry'ego Pottera. Co łączy Newta Scamandera z Hagridem? Dlaczego Dumbledore jest singlem? Czy Cedrik Diggory jest świerszczem, czarownikiem czy wampirem? Odpowiedzi znajdują się w tej księdze, zachęcamy do dyskusji!