Herkese merhaba! Biz yeni nesil modern Dırdırcı dergisinin editör ekibiyiz. Küçük fakat büyük işler başarmayı planlayan bir ekip olarak, Dırdırcı'nın bu sezonunu size sunmaktan gurur duyuyoruz!
Bu yola yıllardır büyücü dünyasının okuyup sevdiği Dırdırcı dergisini sizlere sunmak için uğraşan ve daima araştıran ekibimiz ile çıkacaksınız. Bu yüzden ekibimizi tanıma hakkına sahip olduğunuzu düşünüyoruz. İşte ekibimizin birbirinden değerli üyeleri!
•✦•
Öncelikle merhaba değerli cadı veya büyücü! Bu dergiyi satın alarak büyük oranda eğlence ve bilgi de kazanmış oldun!
Ben Hermia, Hermia Granger. 1991 yılında muggle doğumlu bir öğrenci olarak Hogwarts'a başladım. Uzun bir bekleme sürecinin sonunda buruşuk ve tozlu seçmen şapka hufflepuff binasına ait olduğumu söyledi. Doğrusu, "hufflepuff!" diye bağırışını duyduğumda içimde bir burukluk olmuştu. Yani, kim ablası ile aynı binaya gitmek istemez ki?
Hermione hep ön plandayken, ben onun gerisindeydim. Hoşnut muydum? Elbette hayır. Fakat duygularımı sır gibi saklamakta oldukça iyiydim.
Tüm okul yaşamımı elbette arkaplandaki yardımcı oyuncu gibi geçirmedim. Kız kardeşim ne kadar benim önümü kapatsa da, onu çoğu işinde destekledim. Elbette her kız gibi okulda birçok platonik aşkım oldu. En büyüğü ise Harry Potter'dı! Ah, kimse onun yakışıklı olduğunu inkar edemezdi. Buradan Harry ve Ginny Potter çiftine mutluluklar dilerim!
Şimdi de Tılsım Profesörlüğü yapıyorum. Hogwarts boyunca zaten en başarılı olduğum dersti. Geçtiğimiz ay bir çift arkadaşım ile eski efsaneyi yani Dırdırcı'yı uyandırma kararı aldık. Lovegood ailesinden iznimizi de koparınca çalışmalara başladık.
Dırdırcı, her ayın birinde sizlerle!
•✦•
Selamlar çılgın cadı ve büyücüler! Ben Ophelia Stark. Ailem yüz yıllar boyu Hogwarts okulunda okudu. Annem beni Ilvermorny okuluna göndermek istese de babam bu döngüyü bozmamamız gerektiğini söyleyerek Hogwarts'a göndermişti. Eh, açıkçası söylemek gerekirse ben Hogwarts'a gitmek istiyordum. Şş! Bu aramızda küçük bir sır olarak kalsın.
Hermia ve Astrea ile aynı olarak 1991 yılında Hogwarts'a başladım. İçimdeki heyecanı hala hatırlayabiliyorum. Aile üyelerim gibi Gryffindor binasına seçildim. Okul hayatım boyunca Gryffindor binasında mı olmak? Bu müthiş bir şey. Onlarca çılgın insanlarla tanıştım, hepsi tahmin edemeyeceğiniz kadar iyi insanlardı.
Hogwarts'ın bana kattığı şeylerden en iyisi sanarım nişanlım Albert idi.
Mezun olduktan sonra Sihir Bakanlığında Seherbaz olarak işe başladım. Ne kadar meşgul olsam da Hermia'nın sunduğu teklifi asla kaçıramazdım.
İyi eğlenceler!
•✦•
Merhabalar saygı değer cadı ve büyücü topluluğu! Bendeniz Astrea Lestrange, 1991 yılının en mükemmel slytherini! (Evet Draco,sen ikincisisin.) Süre gelen bir geleneğin yeni kuşağı olarak benden beklenildiği gibi bir slytherin olsam da içimde bir hufflepuff'ın yattığını söylemekten onur duyarım. Şimdilerin popüler isimlerinden olan Luna Lovegood ile oldukça yakın bir dostluk kurmamızın sebebi olan dırdırcı'nın yeni yazarlarından biri olmak ise tamamen ayrı bir sevinç kaynağı. Tekrardan teşekkürler!
Kendimden biraz daha bahsetmem gerekirse, bir zamanlar slytherin quidditch timi vurucusuydum! Her ne kadar bu yeteneğimi sadece öğrencilik yıllarımda kullansam da en büyük hayallerimi süsleyen oyun quidditch'ti. Ne yazık ki büyük bir skandalın ardından süpürgeye binemez oldum. -Daha doğrusu yükseklerden korkmaya başladım.-
Şimdilerde bir büyüzoolog olarak çalışıyorum. -Büyüzoologdan al bilgiyi köşe yazarınız elbette benim!-
Okurken eğlenmeniz dileği ile;
Sihirle kalın!
•✦•
İçindekiler:
1-Büyücü Dünyasından Gelişmeler ◇ Potter-Malfoy Gerginliği, Ev Cinleri Yasaları
2-Büyüler ve İksirler ◇ Obiliviate ve Amortentia
3-Mugglelardan Ne Haber ◇ Tiktok da Neyin Nesi?
4-Büyüzoologdan Al Bilgiyi ◇ Kutsal Anka Kuşu
5-Büyücü Magazini ◇ Victor Krum Şimdi Nerede?
6-Röportaj ◇ Ron Weasley
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dırdırcı (1. Sayı!)
Fanfictionİlk sayımızın şerefine, hareketsiz bir muggle futbol (topla oynanan bir spor) posteri hediye! (Sayı:1)