Info

2.1K 21 12
                                    

To tak

Po pierwsze nigdy nie miałam talentu pisarskiego więc, się nie zdziwcie, jeśli będą błędny. Tym bardziej, że mam dysleksję. :'D

Po drugie robię to dla zabawy.

Po trzecie mogą być jakieś nawiązania do książek lub opowiadań.
Tak, też do innych książek\opowiadań twórców z Wattpada.

Po czwarte, jeśli nie ma twojej ulubionej postaci to nie miej bólu dupy. Bo, daje tak naprawdę w tych preferencjach postacie, które sama lubię.

Uwaga! Dużo pytań może być takich samych lub podobnych jak z innych preferencji bnha! Ale sama też dużo wymyśliłam.

Lista:

1. Pierwsze spotkanie
2. Pierwsza myśl o tobie
3. Drugie spotkanie
4. W jaki sposób zaczęliście się przyjaźnić? (np. sytuacja, miejsce, przez kogo itp.)
5. Wasze wspólne ulubione miejsce
6. Co robicie wspólnie najczęściej?
7. Gdy masz problem to co robi, żeby ci pomóc?
8. Zakochanie
9. Pierwszy pocałunek
10. Kiedy zostaliście parą
11. Gdzie zaprosił\a cię na pierwszą randkę?
12. Kto jako pierwszy dowiedział się o waszym związku?
13. Jak inni przyjęli wasz związek?
14. Co lubisz w nim/niej najbardziej? A co on\ona w tobie?
15. Kiedy jesteś chora to jak on\ona się tobą opiekuje?
16. Gdy cię komplementuje
17. Gdy zakładasz jego\jej ubranie
18. Gdy śpicie razem
19. Wspólna nauka
20. Wspólne treningi
21. Kiedy cię pociesza
22. Gdy ktoś cię obrazi\uderzy\wyśmieje
23. Z czym\kim mu\jej się kojarzysz?
24. Kiedy poznajesz jego\jej rodziców
25. Gdy zaśniesz na jej\jego ramieniu
26. Co by zrobił\a gdybyś umarła?
27. Jakie jego\ jej zdjęcie masz na tapecie?
28. Co zrobi, gdy zobaczy, że płaczesz?
29. Przyłapie cię na śpiewaniu i tańczeniu

Jeśli chodzi o twój Quirk (mam nadzieję, że dobrze napisałam)
To masz aż 3. Jeden po ojcu (Eraserhead) a dwa pozostałe po mamie (nie ważne jak się nazywa).

Quirk:

Kot - no co tu dużo mówić. Masz uczy, ogon i kocie łapy. Masz bardzo wyczulony zmysł smaku, węchu i wzroku.
Minusem tej indywidualności jest to, że jak za bardzo zaczniesz się wściekać. To zaczynasz się zmieniać w kotołaka.
Quirk: po mamie

Przywoływanie - jeśli wyobrazisz sobie jakiś przedmiot np. katanę i pstrykniesz palcami. To ten przedmiot znajdzie się obok ciebie lub w twojej dłoni.
Masz aż dwa minusy tej indywidualności. Pierwszy jest taki, że jeśli za długo będziesz przywoływać jakieś przedmioty to w pewnym momencie, twoja ręka zaczyna drętwieć. I tak samo jest z drugą po pewnym czasie.
Drugi jest taki, że ktoś zawsze może ci odebrać dany przedmiot zanim go dotkniesz.
Quirk: po mamie

Erasure - w porównaniu do ojca nie musisz patrzeć na daną osobę by wymazać jej indywidualność. Nawet wystarczy, że pomyślisz o danej osobie i wtedy dar się wymazuje. A i w porównaniu do Eraserheada możesz komuś wymazać Quirk na 10 minut. Jeśli będziesz odpowiednio ćwiczyć może ten czas się wydłuży.
Tyle z plusów tego daru. Z minusów jest to, że jeśli przekroczysz czas 10 minut twoje oczy zaczynają krwawić. No i jeszcze masz wadę wzroku, więc musisz nosić okulary.
Quirk: po ojcu

Jeśli coś, to piszcie co mam poprawić. Spokojnie ja nie gryzę XDD

I chyba tyle

Preferencje bnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz