Zakochanie

1K 23 16
                                    

Midoriya Izuku:

Zakochał się w tobie po pięciu miesiącach.

To było podczas jednego z treningów, kiedy dostałaś przez przypadek cegłą w głowę. Wtedy Deku pomógł ci dojść do pielęgniarki i czekał na ciebie pod gabinetem. Po tym jak wyszłaś z gabinetu zaczął narzekać, że nie uważasz. Zaczęłaś pytać czemu tak się tobą przejmuje i wtedy zaczął się dziwnie zachowywać. I po prostu sobie poszedł.

Wtedy ogarnęłaś, że on się w tobie zakochał.

Katsuki Bakugo:

Zakochał się w tobie podczas egzaminu do U.A.

To było, kiedy rozwalaliście roboty. Za mocno użył daru i zrobił przez to lekki podmuch wiatru, który rozwiał ci w tył włosy.

Wtedy stwierdził, że jesteś bardzo ładna i seksowna. Oczywiście ci o tym nie powiedział.

Todoroki Shoto:

Zakochał się w tobie po trzech miesiącach.

Byliście na horrorze. Strasznie się bałaś i przez przypadek złapałaś go za rękę. Po chwili zaczęłaś go przepraszać. A on stwierdził, że nic nie szkodzi i możesz trzymać jego rękę do końca filmu.

Wtedy stwierdził, że to jest urocze.

Denki Kaminari:

Zakochał się w tobie po dwóch tygodniach.

Po prostu miałaś na sobie strój pikachu.

I wtedy się w tobie zakochał.

Hitoshi Shinso:

Zakochał się w tobie po roku.

Opiekowałaś się jego kotką Lady. Zobaczył twój uśmiech i zrobił się cały czerwony.

Wtedy stwierdził, że się w tobie zakochał.

Dabi:

Zakochał się w tobie po dwóch latach.

Znowu mu uratowałaś dupę przed bohaterem. Tylko był mały problem. Płynęła z ciebie krew jak z butelki. Dostałaś poważnych obrażeń, ale, się tym nie przejmowałaś. Po prostu sobie poszłaś.

A on zaczął się palić (dosłownie). I rumienić.

Toga:

Zakochała się w tobie po dziesięciu miesiącach.

Zabijałaś jakiegoś bohatera. A ona ci w tym pomagała. Byłaś w krwi twojej ofiary.

A ona o mało na zawał nie zeszła. Bo stwierdziła, że jesteś seksowna.

Yaoyaorozu Momo:

Zakochała się w tobie po sześciu miesiącach.

Chodziłyście sobie po mieście. Kiedy nagle zobaczyłyście rannego psa. Bez chwili namysłu poszłaś mu pomóc. I zaniosłaś z czarnowłosą do najbliższego weterynarza.

Wtedy stwierdziła, że jesteś słodką i odpowiedzialną osobą.

Kyoka Jiro:

Zakochała się w tobie po półtora roku.

Chciała usłyszeć, jak śpiewasz. A ty się na to nie zgadzałaś. Aż w pewnym momencie ciebie przekupiła. (Pewnie się zastanawiacie czym? Goframi XD) Kiedy zaczęłaś śpiewasz o mało nie zemdlała przez szok. Bo, tak ładnie śpiewasz.

Tamtego dnia stwierdziła, że cudownie śpiewasz.

===================================

Jeśli gdzieś są błędy to piszcie.

Ogólnie to bym chciała podziękować za tyle wyświetleń. Jesteście niesamowici ❤️❤️❤️
Nie sądziłam, że będę miała tyle wyświetleń. W tym momencie jest ich 72. Uwierzcie mi, że to dla mnie dużo znaczy. Bo, jednak sądziłam, że będę miała z 5-10 wyświetleń.

No właśnie, bo, mam takie małe pytanie.

Czy następny rozdział, który się zwie „Pierwszy pocałunek" mam napisać podobnie do „Pierwszego spotkania" i „Drugiego spotkania"?
Czy po prostu napisać w jednym lub dwóch zdaniach jak się pierwszy raz pocałowaliście?

Jeślibyście odpowiedzieli do jutra. To byłabym wdzięczna.

Preferencje bnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz