Kiedy jesteś chora to jak on\ona się tobą opiekuje?

966 19 3
                                    

Midoriya Izuku:

Zaczyna panikować. Potem otula ciebie kocykiem, daje leki, wodę. Później przynosi ci ciepłą herbatę i czekoladę.

Katsuki Bakugo:

Zaczyna się na ciebie drzeć, że nie ubierasz się ciepło. Potem po uspokojeniu się, czyli, po dostaniu patelnią w łeb od ciebie. Ścieli ci łóżko, robi gorącą herbatę z miodem i cytryną. Daje ci coś słodkiego. A na koniec każe ci iść spać.

Todoroki Shoto:

Zaczyna narzekać, że nie przejmujesz się swoim zdrowiem. Potem idzie z tobą do lekarza. Nawet jeśli dopiero zaczynasz kasłać i kichać.

Denki Kaminari:

Na początku otula cię kołderką, poduszkami i pluszakami. Włącza konsole żebyś zajęła się czymś innym, jeśli np. boli cię całe ciało. A na koniec podaje ci leki, które przepisał ci lekarz.

Hitoshi Shinso:

Najpierw ścieli ci łóżko i każe ci się położyć. Potem robi ci zupę lub rosół i gorącą herbatę. Włącza ci na telewizorze śmieszne filmiki z kotami. A jak to nie pomoże to dzwoni po lekarza.

Dabi:

Zaczyna się z ciebie śmiać, że źle się czujesz. Dopiero jak dostanie w ryj się uspokaja. Potem robi ci obiad i gorącą herbatę. Otula cię kołderką i poduszkami. A na sam koniec dzwoni po Kurogiriego, żeby pomógł mu z dobraniem tobie odpowiednich leków.

Toga:

Otula cię kołderką. Potem robi ci gorącą herbatę i robi ci obiad. Potem daje ci leki i każe ci iść spać.

Yaoyaorozu Momo:

Najpierw zabiera cię do lekarza. Potem daje ci leki. Później ścieli ci łóżko. Następnie robi ci ciepłą herbatę i obiad. Jak skończysz obiad to każe ci iść spać.

Kyoka Jiro:

Najpierw narzeka, że nie przejmujesz się swoim zdrowiem. Potem robi ci gorącą herbatę i obiad. Później otula cię kocykiem i kołderką. A na koniec dzwoni po lekarza.

===================================

Jeśli gdzieś są błędy to piszcie.

Chciałabym wam podziękować za 114 wyświetleń. Dziękuję ❤️❤️❤️

Jeśli wam się podoba to co pisze to dajcie gwiazdkę i zaobserwujcie mnie. Bo, to daje kopa do pisania.

Jeszcze raz dziękuję ❤️❤️❤️

Preferencje bnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz