창민

90 6 0
                                    

După 3 ani

Au trecut trei ani de când l-am născut pe Chang-min, este un băiat, seamănă foarte mult cu Sehun ... Sehun, nu l-am mai văzut de 3 ani, încă îl mai iubesc și încă ma mai gândesc la el . L-am văzut o singură date când am fost cu Mei și Jisoo înapoi în Coreea. Nici acum nu știe de ChangMin, în schimb Junmyeon știe, dar mi-a promis ca nu-i va spune, Yixing, Minseok și JongIn, sunt cei care mi-au stat cel mai aproape. Yixing este împreună cu Cici de 4 ani, Mei este împreună cu Minseok de 3 ani, iar JongIn este împreună cu Jennie de 1 an. Acum 2 ani, mi-am deschis propria firmă de designer interior și exterior, iar acum este printre cele mai bune firme. Mei lucrează in firma mea este vicepreședinte, Jennie este ambasador Chanel și model, Jisoo este cântăreața și ambasador Dior, Lisa este în dansatoare, și-a deschis propria școală de dans, iar Chaeyoung este model și ambasador YSL. Trupa blackpink nu mai aparțin agenției YG entertainment, acum sunt și ele la SM. Băieții sunt încă o trupa, doar ca Yifan, LuHan și Tao au părăsit trupa acum 2 ani, iar Yixing și-a deschis un studio in China, dar este încă membru al trupei și mai participă la comeback-uri. Yifan vine cel mai des sa ma vizitează aproape în fiecare săptămână, Luhan și Tao vin odată pe lună.

Mei: ChangMin!

Îmi întorc privirea către intrare și îl văd pe ChangMin alergând spre mine. Îl iau în brațe

S: Ii dai un pupic lui mami?

Cm: Da

Mei: E gata mâncarea?

S: Da

Js: ChangMin!

Cm: Unty !!!!

Jm: V-ați făcut bagajele?

S: Da, sunt toate sus

Jm: Bine, le voi pune in mașina

Ms & Lay & Kai: Te ajut

Cât băieții cărau valizele mele, Mei, Cici și lui ChangMin, noi pregătim masa

Ci: Cum te simnti?

S: Hm?

Mei: Cum te simnti acum ca știi ca e posibil să-l revezi?

S: Indiferentă

Js: Îți aud inima bătând până aici

S: Dacă aflați de ChangMin și vrea să-l ia?

Mei: E și copilul lui, are dreptul

Ci: Mei!

Mei: Ce?

Kai: Nu o so face, chiar dacă afla

Js: Ați terminat?

Jm: Da

Js: Atunci haideți sa mâncam

Cm: Unchi Join, blate

JongIn ii zâmbește și-l ia in brațe. Eu și Jisoo așezăm mâncarea, iar Mei și Cici tacâmurile și farfuriile. După ce terminam de mâncat, sapal vasele alături de Jisoo și mai vorbim, iar apoi nu ducem la culcare.
De dimineața, ne luam ce mai aveam și nu îndreptam către aeroport.


Bună ~
SPER CA VA PLACUT ~
13 /06/2021
_sun_hee_97 ~

Adoptată de părinții unui idol?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum