Sehun pov.
Habar nu aveam că e așa greu să stai cu o femeie însărcinată care își schimba starea din 5 în 5 minute.S: Sehun!
Sh: Da?
S: Haide o data o să întârziem
Sh: Dar mai e o ora jumate, iar spitalul e la jumătate de ora de aici
S: Și dacă e trafic și întârziem?
Sh: Nu o vom face
S: Oh Sehun! Ai 5 minute ca să fi gata
Sh: Bine, bine
Nu știam că o femeie însărcinată pote să-și schimbe starea de spirit așa de repede. Odată ajunși așteptăm o ora în sala de așteptare și mă mai pune SunHee să mă duc să-i iau câte ceva de mâncare.
As: Doamna Kim SunHee?
S: Da
As: Haideți, domnul doctor vă așteaptă
Intrăm în salon și eu mă așez pe unul din scaunele de la biroul sau, iar SunHee pe pat.
Dr: Felicitări copilul se dezvoltă forte bine
S: Ce este?
Dr: Este o fetița
Când aud mi se lărgește zâmbetul, mă uit la SunHee care se uita zâmbind la ecran. După ce terminam și doctorul îi prescrie tratamentul pentru grețurile pe care el avea care nu au trecut nici acum, mergem la farmacie să-și ia pastilele, iar apoi mergem să mai luam unele lucruri pentru noua noastră casa. Când am aflat că SunHee este însărcinată, am hotărât, mai mult eu, să ne mutam intr-o casa, deoarece apartamentul era prea mic, așa că am început să ne uitam după o casa îndeajuns de spațioasă pentru noi patru, poate chiar cinci/șase. După o săptămâna SunHee s-a hotăra că va face ea schița casei și o vom construi de la zero, iar in doua luni a fost gata, mai mult a durat să facă SunHee schița. Am început să car cu ajutorul lui Junmyeon și tatălui său lucrurile in noua casă, in timp ce fetele se duceau să se uite pentru lucrurile pentru camerele copiilor. Între timp am hotărât ca în aceste zile cât mutam lucrurile, Chang să stea la părinții mei. In final fetele au ales ca pereții camerelor copiilor să die albe, iar pentru Chang am ales să-i facem niște detalii verzi, deoarece i-a plăcut foarte mult când am fost la munte și am ales să-i facem ceva in tema cu pădurea.
Iar pentru mică noastră fetița ne-am gândit la ceva care să-i placa și când va creste mai mare
Dar pana la vreo' șase luni va dormi cu noi și am cumpărat deja un pătuț special (în forma de lună) să-l punem lângă patul nostru.
Acum trebuie să anunțam echipa care se ocupa de casa noastră că pot începe camera fetiței. Totul era gata iar acesta urma să fie primul weekend in noua noastră casă. Revenind la noi, după ce SunHee și-a luat tratamentul ne-am dus să luam ultimele lucruri pentru casa și ne-am dus să-l luam pe Chang. Odată ajunși eram super obosiți, norocul nostru că am luat cina la părinții mei, după ce îl culcam pe Chang ne ducem și noi la somn.
S: În sfârșit
Sh: Mâine vreau să mă trezesc la 10
S: Mâine dimineața trebuie să te trezești la 5 ca să te duci la emisiunea aia la radio
Sh: Am uitat... Mergi și tu?
S: Nu, mi-au ajuns astea la care am fost
Aparent paparazzi ne fotografiase pe mine și SunHee plimbându-ne cu Chang prin parc, așa că SooMan ne-a cerut să ne ducem amândoi și să spunem tot, spre fericirea mea aproape niciun fan nu a avut nimic rău de spus despre faptul că am o familie, mulți ne-au felicitat, și iau făcut chiar și cadouri lui SunHee.
S: Mi-e somn
Sh: Vino aici
O iau in brațe și își lasă capul pe umărul meu, ii sărut fruntea și mai vorbim pana adormim.
~ Bună
SPER CA VA PLACUT ~
2/09/2022
_sun_hee_97 ~
CITEȘTI
Adoptată de părinții unui idol?!?
Fanfic⚠️Pentru oricine dorește sa se insipre din aceasta carte, trebuie să-mi spuna, altfel voi raporta cartea respectiva‼️ ⚠️ Data publicării: 04/06/2020