● patru 》ploaie și filme la mine acasă

123 4 0
                                    

Mă trezește alarma telefonului și îmi apar în gând tot felul de imagini cum ar fi :

AȘTEPTĂRI CÂND SUNĂ ALARMA : mă trezesc pur și simplu, iau telefonul , îl opresc și mă culc la loc, trezindu-mă peste câteva minute.

REALITATE : arunc cu telefonul în peretele din fața patului, mă culc la loc liniștită că nu voi mai fi deranjată . când mă trezesc ? când eu ar trebui să ies deja pe ușă să plec !

Am început să nu mai suport chestia cu trezitul de dimineață , dar sunt nevoită , așa că mă duc la baie și când mă văd în oglindă scot o interjecție ce exprimă că arăt groaznic, dar în câteva minute voi arăta și bine și voi ieși pe ușă ca un boboc înflorit .

Cu cine oare mă pot întâlni eu pe drum ? Cu Harry și câțiva amici de-ai lui . Trec pe lângă aceștia prefăcându-mă că nu îi văd , dar Harry pleacă din gașcă și vine să mă salute .

- Hei Ali , cum te simți azi ? Eu unul sper că nu te pierzi în gânduri despre situația familiei tale...

- Ah , nu-i problemă , mie mereu îmi trece , mai ales cu o plimbare . Și eu sper că ești bine .

- Da , sunt , stai liniștită .

- Ok , atunci eu înaintez și te las cu amicii .

Merg spre școală și vă dați seama : aceeași rutină în fiecare zi .. plictiseală la ore , bilețele ,iar la ora profesoarei mele preferate sunt chemată de aceasta să duc un pachet la o clasă . Ies din clasă și tot caut eu prin tot liceul , găsesc clasa , dar când mă întorc pe cine văd în fața clasei mele ? Harry tocmai fusese dat afară datorită comportamentului său neadecvat .

- Ce cauți aici ? mă uit la el râzând încetișor .

- Am făcut tot posibilul să ies afară , ca atunci când te întorci să stăm aici .

- Ai înnebunit ? Noi trebuie să intrăm !

- Lasă , mă apucă de mâini și le ține în mâinile sale privindu-mă în ochi atât de adorabil ,încât îmi vine să îl iau în brațe , dar mă abțin .

- Pffff , sunt nevoită să stau cu tine acum , ce facem noi până la sfârșitul orei ?

- Stăm aici și vorbim pur și simplu .

- Despreee ?

- Păi .. eu am telefonul la mine , haide să îți arăt niște poze pe care le-am găsit aseară pe Facebook . Ne mai amuzăm umpic .

Se termină ora , iar noi intrăm în clasă și Harry își cere scuze în fața profesoarei , iar profesoara mă întreabă unde am fost toată ora . Răspunsul a fost că am stat să caut clasa aceea și nu o găseam deloc. După ce profa iese , ne bufnește pe amândoi râsul și toată clasa se uită ciudat la noi .

După terminarea orelor Harry îmi spune că pleacă pe undeva cu băieții și dacă e ceva vorbim prin mesaje. Ne luăm „la revedere" după care eu plec spre casă .

Când ajung , văd că fratimiu este din nou pus pe șotii . Era călduț afară așa că în momentul în care a văzut că mi-am pus ghiozdanul deoparte și că nu mai aveam nimic în mână mi-a aruncat de la balcon cu găleata plină cu apă și gheață în cap și aproape că îmi venea să îl înjur . I-am făcut și eu farse de multe ori , așa că acum se răzbună .

- Asta a fost așa că tot nu ai făcut în vară Ice Bucket Challenge .

- Pe bune ? Pe frigul ăsta , Josh ?!

- A fost o întâmpinare , știu că ți-a fost dor de mine .

- Poate că mi-a fost dor , frate , dar acum îmi e frig ! , spun intrând în casă și mă pregătesc să îl îmbrățișez .

Parfumul AdolescențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum