● doi 》liceul

85 2 0
                                    

Uite că a început şi liceul. Alt an dezastruos sau frumos, cine ştie?

Ştiți voi cum e fiecare început de an : discuții cu colegii şi diriginta, orarul noului an şcolar, colegi noi...

Mă duc la vestiarul meu şi acesta era plin cu:postere (ori cu trupe, vedete sau citate), caiete, câteva hăinuțe, cărți, cred că aveam şi un dreamcatcher pe acolo, tot felul de chestii d-astea .

Trece prin spatele meu un grup de băieți şi nu ştiu de ce , dar am impresia că râdeau de mine. După aceasta , Tina vine în spatele meu încercând să mă sperie :

- BAU , apucându-mă de umeri .

- Vaai , Tina , ce dor mi-a fost de Tinee !

- Hei Ali , şi mie mi-a fost dor de tine deşi nu ne-am mai văzut de ieri , spune Tina râzând.

- Ce facem după ore ?

- Cred că mergem prin mall , să mă aştepți . Hai că eu plec să îmi iau orarul . Mai vorbim ! Să nu pleci fără mine .

- Logic , râd după care îmi închid dulapul şi plec la treburile mele .
.
.
.
Pornim spre stația de autobuz , iar întâmplările decurg cum ştiți şi voi : înghesuială în autobuz , oameni disperați să coboare , bătrâni care înjură şi tot felul .
- În sfarşit am coborât ! , îi spun Tinei râzând .
- Frate , mă mir cum am scăpat întregi şi vii de acolo , țipă Tina , nepăsându-i de bătrânii şi oamenii ce stăteau cu urechile ciulite la vorbele ei şi aşteptând să înceapă un nou scandal .
- Gata , potoleşte-te , se uită toți la noi .
- Nu au decât ! , strigă şi mai tare , uitându-se urât la toți ce se holbau la ea .

Intrăm în mall şi primul , dar şi singurul lucru care îl facem , este să urcăm la etaj  cu gândul la mâncare .
Ne aşezăm la o masă , iar Tina îmi spune să mă uit în spatele meu . Ce văd ? La acea masă era gaşca de băieți de dimineață ce tocmai au râs de mine .
- Da , îi ştiu , ăştia mă bârfeau de dimineață . Care e faza cu ei ?
- Sunt şi câțiva băieți drăguți acolo : Harry , Michael , Louis şi Mike .
- Or fi , dar degeaba dacă au caracterul 0 .
- Meh , eu mă duc să comand .
- Eu vreau..
- Stiu deja ce vrei , apoi aceasta pleacă văitându-se de coada cea mare.

Discuție la masa băieților :
- Uitați-le pe fetele alea din liceul nostru , spune Harry .
- Da .. Nu ai văzut ce fraiere sunt ? , intervine Mike râzând .
Michael şi Harry : - Dar de ce le considerați aşa ?
- Nu ştiu , da' pe bune acum , nu ați văzut că nu sunt populare ?
- Şi trebuie să fie populare ca să fie normale sau cum că nu înțeleg ?! , se împotriveşte Harry , pregătindu-se să plece de la masă .
- Staaai , Harry , ce faci ?
- Mă duc la Alison , pare că e de treabă .
- Ştii nu că poate te consideră imbecil şi te va ignora ?
- Nu contează , merită să încerc .

Revenind la Ali : Vai de capul meu , ăsta vine-ncoace şi nu ştiu ce vrea .
- Bună ! Tu eşti Alison , nu ? Aşa ştiam .
- Da , eu sunt . Dar prefer să mi se spună Ali .
- Aaa , scuze , eu sunt Harry , încântat de cunoştință .
Acesta îmi întinde mâna , iar eu mirată îi întind mâna de asemenea , pentru a arăta că sunt politicoasă.
- De ce ți-ai lăsat prietenii ?
- Voiam să facem cunoştință .
- Sincer , eu nu prea mi-aş fi dorit , fiindcă am auzit destule despre tine şi nu am ce zice.
- Poftim numărul meu , spune Harry , în timp ce îşi scrie numărul de telefon pe un şervețel şi pleacă .
.
.
După timpul de aşteptare , vine la masă Tina cu tava plină cu mâncare .
- Credeam că nu mai vii !
- Ce căuta tipul ăla aici la masă ? Ce a vorbit cu tine ?
- Era imbecilul de Harry , voia doar să facem cunoştință .

Harry încă stătea la masă după plecarea băieților şi se uita la Ali zâmbind , iar aceasta stând cu capul în jos intimidată se înroşeşte şi o bufneşte râsul :
- Ce ai Ali ? , spune Tina speriată şi crezând că sunt nebună .
- Ah , nimic , tipul ăla Harry se tot uită la mine .
- Măi să ştii că e drăguț , mie îmi cam place de el .
Când am auzit asta am crezut că o să cad . Era imposibil . Ce mă fac acum ? Genial ! Amândurora ne place de acelaşi tip .

Parfumul AdolescențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum