Jisung'un Doğum günü;
Jaemin, küçüğü için hazırladıkları sürpriz doğum günü partisi için çok heyecanılıydı. Bebeği resmen reşit olmuş, yetişkinliğe ilk adımını atmıştı. Yine de Jaemin'in gözünde Jisung hala daha bir bebekti. Hareketleri,konuşması,kahkahası, sevimli halleriyle o hala daha bir bebekti ve kaç yaşına gelirse gelsin bebek olmaya devam edecekti.
Bütün bir NCT olarak hep beraber pratik odasında toplanmışlar, bütün hazırlıkların tamamlandığından emin oluyorlardı. Pratik odası harika bir şekilde süslenmiş,dekor edilmiş ve bir doğum günü partisine uygun hale getirilmişti. Jaemin hyungları ve Dream üyelerine minnettardı,onlar olmasa bunca şeyi bu kadar kısa bir sürede hazır edemez ve bebeğini hayal kırıklığına uğratttığını düşünüp, sinirlenirdi.
-Evet, her şey hazır olduğuna göre onu aramalı mıyım?
-Hayır,hayır Yuta ortalıkta yok,o gelmeden başlayamayız.
-Şu siktiğiminin Yuta'sı hangi delikte yine? YUTAAA!
-Geldim be Taeyong, hediyemi unutmuşum onu almaya gittim.
-Arıyorum.Susun ve saklanın.
Jaemin telefonunu çıkarmış ve küçüğün numarasını tuşlamıştı. Onu buraya çağıracak ve bu harika günü kutlayacaklardı.
-Bebeğim, pratik odasındayım. Buraya gelir misin?
-Oh orada ne yapıyorsun babacık? Peki gelirim. Zaten SM kafedeyim, hemen geliyorum.
-Peki bebeğim. Seni bekliyorum.
Jaemin sağ taraftan Taeyong hyung'unun homurdanmalarını duymuş yine de gülümseyerek saklanacak bir yer aramaya başlamıştı. Normalde pratik odasında saklanacak bir yer yoktu ama dekor için koydukları masalar saklanmak için iyi bir yerdi.
Jisung babacığının arması ile pratik odasının kapısının önündeydi ama odadan ne bir ses ne de bir ışık geliyordu. İşte bu onu korkutmaya başlamıştı. Kapıyı aralayarak babacığının adını seslendi ama hiçbir geri yanıt alamadı. Tamamen içeri girdiğinde tekrar babacığının adını seslendi ve ışıkların açılıp 20 üyenin gür sesi pratik odasını doldurdu.
-İYİ Kİ DOĞDUN JİSUNGİE,İYİ Kİ DOĞDUN JİSUNGİE,İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ DOĞDUN JİSUNGİE.
Jisung ilk başta hiçbir tepki vermemiş,donup kalmıştı. Odada gördüğü 20 kişi ile hafiften utanmış ve başını eğerek ağlamaya başlamıştı. Onun bu sevimli haline dayanamayan üyeler hep bir ağızdan ağlamamasını söylemiş, Jaemin küçüğe sarılıp yatıştırmak isterken Taeyong hyung'unun önce davranması ile kolları havada bir şekilde kalmıştı. Onun bu haline gülen üyeler, Haechan'ın pastayı ne zaman yiyeceğiz sözü ile kahkaha atarak birbirlerinden ayrılmış ve masaya geçerek küçüğün pastayı üflemesini beklemişlerdi.
Hep beraber pastalarını yemişler ve hediyeleşme kısmına geldiklerinde bütün üyeler Jaemin hariç hediyelerini vermiş, küçüğe sarılarak açması için geri çekilmişlerdi. Herkes anlamlı ve güzel birer hediye almış, geriye Jamein'in ne aldığını görmek kalmıştı. Jaemin cebinden çıkardığı küçük ama pahalı olduğu belli olan bir kutu ile küçüğün önünde eğilmiş ve herkesin şaşkın bir şekilde onlara bakmasına neden olmuştu.
-Jisungie biliyorum çok erken bunun için ama benimle evlenmeni istiyorum, bundan o kadar eminim ki çok bile beklediğimizi düşünüyorum. Seni seviyorum küçüğüm, seni hep sevdim. Artık bunu resmiyete dökelim ve herkes senin Na Jaemin'in eşi Na Jisung olduğunu bilsin.Benimle evlenir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆?/ 𝗷𝗮𝗲𝗺𝘀𝘂𝗻𝗴
FanficGrubun maknaesine aşık olan Jaemin, Jisung'a gizli numaradan mesaj atar. NCT DREAM Jaemin&Jisung