dövme

33 4 1
                                    

Seon ıyandığında kolunda bir serum ve ona bakan bir hemişire görmeyi beklemiyordu bir anda bağırdı " sakin olun korkmanıza gerek yok " dedi hemşire " bana ne oldu neden burdayım jonganım nerede " diye sordu " hanım efendi hamilesiniz ve jongan kim bilmiyorum dışardaki bay mi " dedi sezon şok oldu        "neeee"  o sırada jeon içeri girdi " bizi biraz yanlız bırakırmısınız" dedi jeon " tabi efendim  ama hastayı çok yormayın dinlenmesi lazım çıkış işlemlerinizş yaparım yarım saate geçmiş olsun " dedi hemşire jeon " teşekkür ederim yormam" hemşire selam verip gitti jeon masaya oturdu ve söze başladı " seon özür dilerim bilmiyordum içmiştim sarhoştum beni affet park  arkadaşını alıp gittiğini tek hatırlıyorum "  " o benim arkadaşım değil sevgilim ve park kim onu nereye götürdü " eşcinselmisin yani neyse park benim ortağım ve çocukluk arkadaşım  neredeler bilmiyorum "     " onu aa ve jonganımı getirmesini söyle bu bebeğide unut gitsin "
" bebeiğmi unutmam ve parkı arıyıcam burda bekle" " dur ara ve hoperlöre al "  " tamam"
 
Parkım aranıyor

Jeonum arıyor 

"park nerdesin jongan nerde"
jongan hamile ve benim yanıma artıkta benim yanımda kalınacak"
"ne"
"Jongan hamile ve artık benim kattım olucak " 
" ne jonganım nerde ona ver telefonu hemen " seon bağırdığında jeona ona baktı
" sen kimsin jonganın ablası mı oo jeon abla kardeş  ablası sana kardeşi bana düşmüş şansımıza bak"
"o benim  kardeşim değil sevgilim "
" neyse ne  artık karnında  benim çocuğumu taşıyor artık benim karım olucak "
" hayır jonganım nerde hayır hayır hayırrr ahh jo-jongan s-sevgilim seni çok seviyorum "

Seon ağlaya ağlaya jonganın ismini sayıkladı biliyordu yonganın suçsuz olduğunu onun masum oldugunu biliyordu jeon telefonu alıp odadan çıktı

Park ne yapıyorsun o hamile "
"Ne"
Evet o hamile "
"Jeon ikimizinde çok hızlı yapmışız baksana "
"Park saçmalama ben sarhoştum bilmiyordum "
"Neyse ben nikah işlemlerimi yapıcam"
" park saçmalama "

Dıt dıt dıt

" jikook dövmesi " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin