Sen yoksan

448 26 19
                                    

Ayşe ile kerem eve gelirler, ayşe kapıya vurur, nazmiye kapıyı açar "oo hoş geldiniz, yengem. Gelin gelin" der. Ayşe ile kerem içeri girer ayyakkabılarını çıkarır ve terliklerini giyerler. 

Melahat:"oy kızım hoş geldin"  ayşe hemen annesine sarılır"annem nasıl özlemişim sizleri" o sırada kerem rıza ve erkutla selamlaşır sonra melahat 'ın elini öper.

 Ayşe ;"yenge buse nerde"        

 nazmiye"buse, koş halan geldi"

buse odadan çıkar, koşarak halasına sarılır. Nazmiye ayşe'nin yanında oturuyor dur. Ayşe'nin kucağında buse, yanında da kerem. Tekli koltuklarda melahat ve rıza, sandalye de erkut oturur. Rıza "ee kerem nasıl gidiyor işler".

 Kerem" iyi rıza abi, sizin kahve nasıl"

   rıza"aynı, idare ediyoruz şükür". Nazmiye ayşe'ye bakar " ne güzel de yakıştı eline yengem, artık senin elinde de bi bebek görelim değil mi anne?" ayşe hemen nazmiye'nin koluna hafif iterek 'yenge sus' der gibi bakıyordu. 

Nazmiye"ne var kız? Dimi kerem"

 kerem tebessümle "doğru söylüyorsun yenge, ayşe'ye her şey yakışır" 

melahat" inşallah Allah nasip eder de görürüm o günleri". Ayşe çok utanmıştır. Sadece kereme bakabilmiştir. Rıza nazmiye'nin patavatsızlığını düzeltmek için konuyu değiştirir"hadi nazmiye, yemek yiyelim "der. 

Yemek masasına geçerler, yemeklerini yerken sohbet ederler;

Nazmiye:" ee yengem kayınvalidenle aran nasıl? "

Rıza:" nazmiye bi sus Allah aşkına "

Nazmiye:" ne var ya "

Ayşe kereme bakar, kerem de tek kaşını kaldırarak ayşe'ye" sen nasıl istersen öyle cevap ver" demek ister, ayşe de kerem'i anlar ve yengesine"her kayınvalideyle gelin gibi çalkantılı yenge".   

    Nazmiye"senin işin de zor yengem, yelda hanım insanı bi kaşık suda boğar "

 rıza nazmiye ye ne diyorsun diye sinirli bi bakış atar, nazmiye kerem'in duyduğunu fark eder   "yengem öyle demek istemedim." 

Kerem"yok yenge önemli değil, annem biraz zordur"

Melahat kızını biraz durgun görür, "kızım sen neler yapıyorsun, nasılsın? "

Ayşe" iyiyim annem"

Melahat"kızım bu gece burada kalsanız " ayşe aslında kalmayı ister, kereme de kalalım dercesine bakar, kerem ayşe'nin kalmak istediğini anlar

Kerem" sağol melahat anne ama evde halletmem gereken işlerim var, başka zaman"

Ayşe"kerem aslında kalabiliriz "

Kerem ayşe'ye bakarak kaşlarını kaldırır" ayşecim yok olmaz"

Ayşe inat yaprarak "tamam o zaman sen git işlerini hallet, ben burada kalıcam"  kerem 'öyle mi' der gibi ayşe'ye bakar 

Melahat ayşe ile kerem'in arasının bozulmasını istemez "tamam kızım, sonra kalırsınız birlikte" der. 

Nazmiye de melahata yardımcı olmak için" hee yengem, başka zaman artık"der

Ayşe"yok ben sizleri çok özledim, kalmak istiyorum. Sizi beni istemiyorsanız. "

Melahat" yok kızım burası senin de evin ama kocan istemiyorsa sonra. "

Kerem ayşe'nin orada kalmasını istemez ama yinede melahat annesi için" yok melahat anne isterse kalabilir ayşe, yarın sabah gelirim ben "

Nazmiye" emin misin kerem, yalnız yatabilir misin? "der ve güler. 

Afili AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin