Zamanın durması

584 30 4
                                    

~ayşe kararsız kalır, kerem ayşe'nin düşündüğünü görünce atak yapar. ~ 

Kerem: ayşe  aylardan sonra bi rahat uyku uyumak istiyorum. Kanepede yata yata yatakta yatmanın nasıl bi his olduğunu unuttum. 

~kerem sanki atağı yanlış yapmıştı~

Ayşe: demek rahat uyumak için istiyorsun, Hani benim içindi. 

Kereme: senin iç...

~ ayşe kerem'in sözünü keser;~

Ayşe : hadi tamam sana iyi geceler kerem. 

~ ayşe yatağına oturur, kerem de ayaktadır~

Kerem: ayşe yan... 

Ayşe : tamam kerem ben senin derdini anladım. 

Kerem: yok zaten ben konuşamıyorum ki 

Ayşe : konuş kerem istediğini söylüyorsun zaten, sana konuşma diyen mi var! 

Kerem: yok ya doğru, zaten odada sürekli sözümü kesen biri yok dimi ben kendi kendime konuşmaya çalışıyorum. 

~ayşe ayağa kalkar~

Ayşe: kerem az önce iyiydin, sevgi doluydun noldu şimdi yanımda yatmana izin vermedim diye mi bu öfken? 

Kerem: ne alakası var ayşe saçmalıyorsun

Ayşe: saçmalıyorum öyle mi? 

Kerem: evet, hadi yatacağım ben iyi geceler sana

~kerem arkasında döner ve kanepeye doğru gidecekken~

Ayşe: hemen yat zaten. 

Kerem: ayşe yarın sabah erken kalkacağım dimi ne yapayım yatmiyim mi? 

Ayşe: ben de erken kalkacağım kerem, hem ben sana yatma mı dedim? 

Kerem: ayşe tamam konuyu uzatmayalım.

Ayşe: yat sen.

Kerem : ayşe

~ayşe banane der gibi omuzlarını kaldırır, kerem aslında ayşe'ye karşı sinirliydi ama ayşe'nin o masum tatlıığı bütün sinirini alır ~

Sabah yağmurlu bir gündü, 

~Ayşe sabah erken kalktı, kerem'e dargındı ve onu uyandırmadı. Kıyafetlerini giyip kahvaltı için yukarı çıktı. ~

                                                                 [  Ayşe' nin giyeceği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                 [  Ayşe' nin giyeceği kıyafet. ] 

Muhsin : günaydın kızım

Ayşe: günaydın baba

Yelda: ayşe, kerem niye gelmedi kahvaltıya

~yelda artık karışmıyordu kerem ile ayşe'ye, ceydayı da tembihliyordu sahte evliliği kimseye söylememesi için~

Ayşe: birazdan gelir, uyuyordu.

Yelda: hım öyle mi? 

Ayşe: hıhı

~ 5 dk sonra kerem uyanır, yatağa baktığın da ayşe'nin olmadığını görür, kıyafetlerini giyer ve yukarı çıkar. 

Kerem: herkese günaydın. 

Muhsin- yelda : günaydın oğlum

~ der ve ayşe'nin yanında ki sandalyeyi çeker ve ayşe'nin yanına oturur, elini ayşe'nin sandalyesine koyar ve ayşe'ye doğru döner~

~kerem ayşe'ye ;~

Kerem: nasılsın canım? 

Ayşe ; iyiyim

Yelda ; oğlum kahvaltını yapmayaca mısın? 

Kerem; yok anne aç değilim. 

~kerem tekrardan ayşe'ye döner.~

Kerem: canım böyle mi geleceksin işe? 

Ayşe : evet, ne oldu ki? 

Kerem: hava soğuk, yağmur yağıyor, üstüne bi şey al hasta falan olursun. 

Ayşe: tamam, çeketimi alırım. 

Kerem: kahvaltını yaptıysan, çıkalım istersen. 

Ayşe: tamam çıkalım. 

Kerem - ayşe : görüşürüz

Muhsin - yelda : görüşürüz. 

~ ayşe ve kerem dışarı çıkarlar ayşe önden gider kerem ayşe yi durdurur. ~

Kerem: ayşe, ne oldu? Niye soğuksun

Ayşe: niye acaba dünü ne çabuk unuttunuz kerem bey 

Kerem : tamam özür dilerim ayşe, oldu mu? 

Ayşe : ben senin benden özür dilemene mi istiyorum. 

~ kerem ayşe ile küs kalınca içinde ki o kötü hissi yaşamamak için bir adım atar, ayşe 'ye doğru yaklaşır ellerini tutar ve der ki; 

Kerem: ayşem bak zaten zor kavuştuk, küçük meseleler için birbirimizi kırmayalım. Ben seni çok seviyorum. Biz birbirimize aşık değil miyiz? 

Ayşe : evet, aşığız. 

Kereme: uzatmayalım o zaman, mutlu olalım, mutlu edelim. 

Ayşe : haklısın ben de özür dilerim. 

Kerem: yanlış duymuyorum dimi? Ayşe yiğiter özür diledi. 

Ayşe : abart abart hemen

Kerem: gel buraya 

~Kerem ayşeyi kendine çeker ve sarılır, her sarıldıkların da onlar için zaman duruyordu. Sarılmak öyle bir histi ki onlar için dünü, yarını unutturan, sadece o an yaşamayı hissettiren mucizevi bir duygu. Sarılmak onlar için bir ilaç, bir tedaviydi. Biribirlerine sarıldıklarında iyileşiyorlardı. Bu temas onlarda ki Aşkı hatırlatan özel bir şeydi. ~

Sarılırken ayşe;

Ayşe: sanırım işe geç kaldık. 

~kereme saatin bakar~

Kerem: oo evet, hadi binelim arabaya

~ ayşe ve kerem arabaya biner ver işe giderler, ikisinin de haberi yoktur ama yeni bir kişiyle tanışacaklardır. ~



Afili AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin