🄼🅈 🄻🄸🄵🄴

282 14 2
                                    

Les...v něm potůček, který teče až k rozkvetlé louce plné krásných barevných motýlů. Nádherná příroda, ve které je slyšet zpěv ptáků, bzukot včel, šepot trávy když se do ní opírá příjemný letní vánek. A uprostřed té louky je osoba hledící na mne má v ruce kytici růží, hledí na mne jakoby tu byl jen pro mne. Stojí tam jakoby tu byl jen pro mne pro osobu kterou miluje...

CRRRRR...

Aaaahhh zase ten otravný zvuk budíku. ,,Broučku vstáváme." A mamka která mi vždycky vleže do pokoje bez klepání. Jo btw jsem Lara, jo vím je to dost divné jmeno, jsem afroameričanka ale nevypadám na to. Trpím vážnou chorobou která se jmenuje vitiligo, kdo by nevěděl jde o to že strcite pigment z kůže, vlasů, nehtů a dokonce i chlupů. Jo i chlupů... Výmečně i oční duhovky ale to je málo u koho a ano zrovna já to musím mít, pravou oční duhovku mám zelenou a druhou mám šedou.

Je mi 17.
Jsem single v životě jsme neměla kluka
Žiji jen s mámou jsem jedináček.
Můj táta umřel když mi byl rok.
Mám hnědé kudrnaté vlasy.
Oblékám se tak aby nebylo moc vidět moje tělo jelikož jsem flekata jak delmatýn. Nosím slunečné brýle aby nebyli vidět moje oči.

Do školy nechodím moc často jen na závěrečné zkoušky. Mamka říká že jsem nemocná má dokonce i prej nějaký papíru že mám hrozně slabou imunitu. Beru i nějaké prášky které mají pomáhat ale nepomáhají.  Když jdu do školy musím mít roušku i venku.
Musím dodržovat pravidla, rozestupy na nikoho nesahat. Ale dneska se to změní.
Půjdu ven jelikož máma jde na 24 hodinku. Takže půjdu někam ven. Ale až večer jelikož už máma psát a ani volat nebude...

•SNAD SE VAM LIBI NOVÝ PŘÍBĚH•
•OMLOUVAM SE ZA CHYBY•
•BTW V PŘÍŠTÍ KAPITOLE BUDE I GREY•
•AKA MARTIN ALBRECHT•
•AKA DORIHO BRÁCHA•

HONEY DON'T CRYKde žijí příběhy. Začni objevovat