🄵🄴🄴🄻🄸🄽🄶🅂

145 13 8
                                    

Tak krásný pocit sahat na jeho tělo, tak nádherný dotýkat se ho. Každé jeho tetování bylo jako kus jeho života, každé mělo nějaký význam. Jeho hruď, jeho vypracované břicho, prostě on je dokonalý...

Mé ruce byly na podbřišku, když v tom je pustil a svlékl mi mikinu s dlouhým rukávem. Své ruce my položil na ramena a sjel snimi až dolů k mým dlaním na jeho těle. 
Podíval se mi do očí.

,,Jsi krásná Laro."

V tu chvíli se mi rozbušilo srdce, jako kdyby tlouklo jen pro něho.

~Morning~

Vztala jsem dřív aby mi mamka nevlezla do pokoje jelikož tam spal Martin. Celá rozlámaná jsem vztala z gauče, a ano Martin spal na mé posteli a já na gauči u mě v pokoji.

,,Ahoj broučku, co se děje že jsi vzhůru."

,,Nic jen se mi už nechtělo spát."

,, Dobře v lednici máš jídlo na dva dny, zase nebudu doma. A mají přijít ty výsledky s Nemocnice víš co nesmýš.

,,Jo mami neboj, jsi už prosimtě nebo přijdeš pozdě."

,,Papa."

,,Pa."

Hned co máma odelašla jsem šla udělat vajíčka. Zatím co jsem byla v kuchyni a vařila přišli výsledky.

Šla jsem do kyslíku. Vytáhla jsem je a šla domů. Položila je na stůl a jen je tam nechala ležet. Celých mých 17 let jsem neměla takové nutkání to otevřít.

Dodělala jsem vajíčka a šla se podívat jestli Martin spí. Byl už vzhůru tak jsem mu je přinesla do pokoje.

,,No dobré ránko."

,,Je ahoj...eeehmm...můžu se zeptat co se stalo? Nic si nepamatuju."

(A teď přišlo mé dilema, to co se stalo včera, ty pocity, to koukání z očí do očí, doteky on si nic nepamatuje!)

,,Hale prosimtě byl jsi ožralí, vlezl jsi ke mě oknem, spadl jsi na hlavu a rozsekl jsi si jí."

Nic neřekl a hltal ty vajíčka. Já snědla ty svoje a umyla nádobí. Ta obálka na mě pořád koukala ze stolu. Martin mezitím odešel domů ze slovy večer zas přijdu a mrkl na mě jedním okem.

Vzala jsem tu obálku ze stolu a šla jsem do koupelny. Zamkla se a sedla si na zem. Tu obálku jsem opatrně otevřela a vytáhla z ní papír s výsledky. A začala jsem číst.

Rodný číslo...bla bla
Jméno... Lara bla bla
Příjmení...bla bla

Slabší alergická reakce na luštěninu (kukuřice). Menší příznaky, menší otek krku a dekoltu. Upadla do bezvědomí díky strátě kyslíku v plicích. Jinak zcela zdravá.

H. Mrázek

Jak jako zcela zdravá? Běžela jsem rychle k mámě do pracovny. Otevřela jsem šuplík kde byli moje věci o nemocech, zpráv z Nemocnice atd.

Počkat počkat počkat. Podle tohodle papíru mi je 18,
zdravotní stav : mírná alergie na kukuřici.
Nemoc vitiligo.
Mám dokonce i svůj občanský průkaz. Který mi ona tvrdila že nemám. Že jsme ho ztratila.

Podívala jsem se jí do noťasu. Falešné doklady pro (její jméno) částka: 10 000kč.

Já jsem zcela zdravá...

!CHYBY!
SNAD SE LÍBÍ DNESKA TAKOVÁ NAPÍNAVÁ NEMYSLÍTE?

VAŠE KUNDICE

HONEY DON'T CRYKde žijí příběhy. Začni objevovat