11

1.1K 75 1
                                    

#eraldi
Iku u largua dhe mund te them se serish ia doli... Si mund te jete nje njeri aq i forte nuk e kuptoj... Nuk e kam fjalen per ate shpullen e as per fjalet qe nxori... E kam fjalen per teatrin qe beri... Vertet jam i paprekshem por jam njeri... Kur degjova ato fjale sinqerisht u ndjeva keq... Por me keq u ndjeva kur pashe se si po mundohej ta fshihte dhimbjen.., nuk mendoja se ajo do e perjetonte aq keq ate veprim por si duket duhet ta kisha menduar me mire... Gjithsesi pasi iku mendova ta ndjek... Nuk e di pse mendova keshtu  por e bera,,, e ndoqa ne heshtje dhe pashe cdo veprim qe beri... Te shikoje nje femer qe deri pak me pare po bertiste si e marre , duke qare ashtu ishte pak e habitshme por nuk ndjeva aspak krenari ne ato momente edhe pse si rregull ashtu duhet te ndihesha,., a nuk isha une shkaktari i gjithe kesaj katrahure? Po! A e bera te gjithen me deshire? Po!
Epo cfare dreqin kisha pra qe ndihesha ashtu... Ehuuu po cmendem besoj... Deri ne ate pike sa mendova se i detyrohesha nje kerkese faljeje... Epo teper vone se ajo po largohej tani.... E di jam shume idiot pz...
.
.
.
#marina
U ktheva ne shtepi dhe si gjithmone gjeta prinderit te ulur ne divan dhe sapo hyra u kthyen nga une... Me pershendeten te dy dhe sec kishin sot.,, por pz sjam ne gjendje te mendoja shume... Shkova ne dhome dhe mendova te beja nje dush qe te qetesohesha..,, me pas fillova te lexoj nje liber... Vetem keshtu mund te arratisesha krejtesisht nga gjithe ajo zymeti e jetes sime... Keshtu largohesha disi nga realiteti...
Pa e kuptuar kishte rene nata dhe mami me thirri per te ngrene.., Nuk kisha uri por kembenguli... Kishin dicka per te me thene dhe nuk kundershtova me.., U ula ne tryeze dhe babi filloi te fliste...
- Degjo Marina... Nuk e di nqs e mban mend djalin e Teftes qe pati pyetur per ty veren e shkuar,,, epo ata kane kerkuar doren tende dhe kemi menduar te te fejojme... Moshen e ke... Djali vjen nga nje familje e mire dhe jane te mbajtur... Keshtu qe nuk duam kundershtime... - permbylli babi dhe mami miratoi me koke...
Nuk po flisja dhe po perpunoja ate cfare sapo kishin thene...
.
.
.
Hey chicitosss... New update...
Historia ka arritur 152 readings dhe jam super happy sepse prisja nja 3-lexues.., njs flm te gjithve qe e lexoni dhe nqs ju pelqen pls vote... Ju du shm 💋💋💋

A blihet dashuria?Where stories live. Discover now