21

1.1K 68 0
                                    

#eraldi
Por... Rezultoi e kunderta.,,
Ti sia ke fare idene por une ne te vertete te shpetova per te te pasur prane ...
Dukej sikur te me kishin bere magji... Doja te kisha prane dike qe e kisha njohur vetem pak dite me pare por nese nuk do kisha qene aty ne ate moment, nese nuk do merrja kete vendim mund te te humbisja per gjithmone... E bashke me ty do humbiste edhe nje pjese e shpirtit tim qe te perkiste ty qe heren e pare qe te pashe... Bashke me ty do humbiste edhe zemra ime qe rrihte kaq shume vetem kur te degjoja zerin ...
Une ... Une te dua Marina!!!
.
.
.
#marina
Teksa ai rrefente zemra po me rrihte fort... Sikur do te dilte vendit... Ndjeva faqet te me lageshin nga lotet...
.
Une te dua Marina! - permbylli ai dhe kisha ngelur si e ngrire... Nuk dija cfare te thoja ... Fjalet me kishin ikur me kohe dhe degjoja vetem zemren teksa godiste pameshire kraharorin tim... Vetem 3 fjale qe deri dje i mendoja si fjale normale sot kishin fuqi te me pushtonin shpirtin... Tre fjale me bene te ndihem me e forte , te mos ndihem vetem... Tre fjale me ngrohen zemren dhe shkrine akullin qe kishin ngrire aty vete prinderit e mi!
-Tani gjithcka eshte ne doren tende... Nuk pres te me duash pas atyre qe kam bere por te pakten nuk dua te me urresh ... Nese do mund te largohesh fare nga une... Te premtoj se askush nuk do te mund te te afrohet per te te bere keq derisa te gjesh dike qe do e duash... Derisa dikush te behet qetesia e shpirtit tend do jem aty , i padukshem, por do te te mbroj...- foli serish ai budallai. Po po me te vertete budalla e si mund te largohem une nga ai kur tashme ai ishte vete fryma ime... Ishte engjelli im mbrojtes...
- A ka mundesi ta qepesh pak i thashe dhe po buzeqeshja...
Nje buzeqeshje qe me buronte nga shpirti pas kaq shume kohesh...
E ai kishte mbetur si i ngrire...
- Besoja shume te librat qe lexoja ... Mendoja nje dashuri si ne perralla... Por ja qe nuk ndodhi keshtu me mua,,, Mund te betohesha se princi im i kalter do vinte ne cdo menyre vetem keshtu jo... Lexoja mbi dashurine por nuk e dija cfare ishte dhe kete ma mesove ti... Dhe jo ate dite qe me shpetove jo... Ti ma mesove dashurine qe ate dite kur u perplasem... Qe kur te pashe ne sy per te paren here... Ti ishe nje nder arsyet qe mundohesha ta ndaloja ate martese te flliqur,,, e dija se nuk do me doje kurre por te pakten do ishe prane meje duke u munduar te me poshteroje... E mua aq me mjaftonte te te kisha para syve... Ti do thuash ska shanse ... Epo kjo jam une... Gjerat qe me perkasin mua nuk ia them askujt... I mbaj te gjitha ketu brenda... Por perderisa kjo te perket ty duhet te ta them... Te dua Erald! - Perfundova dhe psheretiva sikur te isha cliruar nga nje barre e madhe...
.
(Flashback:)
U ngjita ne tarrace te flisja me yjet sepse ato jane te vetmit qe me kuptojne ose keshtu me duket mua
-Hey lil friends.,, me,munguat.... Mezi prita te largohej ai dielli qe me pengon tiu shoh... Epo gjera te cuditshme ne horizont... Ju e dini se sot ishte dita e pare e shkolles... Hmm si tua them ndodhi dicka... U perplasa me dike ... Uhh sa i mire ishte vetem se ishte pak trap dmth... Por trap i bukur ama.... Ishte edhe pak i llastuar nga ato tipat e padurueshem por serish nuk e di pse nuk me hiqet nga mendja... Me duket se rashe brenda 😜
End of flashback)
.
.
Ndryshim plani ... Do kete edhe nje pjese ... 😍

A blihet dashuria?Where stories live. Discover now