Kenevir emme şüphesi nedeniyle askıya alınan BIGBANG'ın TOP ve "özür dilerim etkileyicisi" Han So-hee'nin antipsikotik kontrol yasasını ihlal ettiği için soruşturulduğu bildirildi.
10 Temmuz'da Güney Koreli bir medyada, "10 Temmuz'da Han Seo-hee'nin yine adli makamlar tarafından antipsikotik kontrol yasasının ihlali nedeniyle tekrar soruşturulduğu doğrulandı."
Kore Adalet Bakanlığı'na bağlı bir denetleme bürosu, 8 Temmuz'da Han Seo-hee'ye karşı idrar testi yaptı ve olumlu bir ilaç reaksiyonu doğruladı.
Han Soo Hei, esrarın solunması şüphesiyle Eylül 2017'de dört yıl hapse mahk wasm edildi. O zaman, sadece 2016'da dört kez 90 gr esrar almak ve yedi kez emmekle suçlandı. Üç yıl hapis cezasına, dört yıl gözaltı, 120 saat gözaltı süresine ve 870.000 won ek ücrete (yaklaşık 87.000 yen) mahk wasm edildi. ..
Başlangıçta bir idol ve şarkıcı olmayı hedefleyen bir stajyer olan Han Soo-hee, BIGBANG's TOP ile birlikte esrar içilerek askıya alınan bir hapis cezasına çarptırıldıktan sonra bir etkileyici olarak yeniden doğdu.
Bundan sonra TOP ve YG Entertainment'a hitap eden radikal bir açıklama yayınladı ve ayrıca oyuncu Yu Ain, şarkıcı Ha Lis ve diğerleri ile SNS'de bir “dil savaşı” yaptı. Ayrıca feminizmle ilgili alışveriş merkezi hazırlandı ve sponsorluk hesabı açıldı, ancak tartışmalar nedeniyle site kapatıldı ve sponsorluk parasının iadesi gibi haberler vardı.
Aynı cinsiyeti ve arkadaşlığı kabul etmek gibi diğerleri, SNS aracılığıyla tekrar tekrar anlamlı gönderiler yaptı ve dünyayı bir gürültü haline getirdi.
Her halükarda, polisin deneme süresi boyunca olumlu ilaç reaksiyonu nedeniyle Han Seo-hee ile ilgili soruşturması kaçınılmazdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİGBANG GRUP TANITIMI
FanfictionBİGBANG'I SEVMEK ISTIYORSAN BU KITAP SANA YARDIMCI OLACAKTIR TÜM V.I.P LER OKUYABILIR ANTILER GIREMEZ